News:

No significant change

Main Menu

Filmer/Videosnuttar

Started by Mr Jim, May 23, 2004, 21:49:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Salsam

@Baztid: Trevligt att se att det är någon mer här på forumet som lirar WoT! Vi är 3 st här som lirar ganska regelbundet.
Vad heter du ingame, så man kan lägga till dig? Adda Salsam så får vi köra någon kväll

Horizon

World of tanks får man spana in. Hinner inte spela så mkt just nu pga blöjor osv, men något litet ska man väl kunna ha tid med. :)

Lite mer kuriosa om Strv 103. När vagnen gjorde sitt sista "krig" år 1997 mötte sex stycken Strv 103 sex stycken Strv 121 i försvarsstrid på Kvarn. Strv 103 vann genom att slå ut samtliga Leoparder och endast tappa en vagn själv. Strv 103 var även världens bäst frontalt skyddade stridsvagn i över 20 år pga sin skyddslösning med uppfällbart galler framför vagnen kombinerat med det kraftigt sluttande frontpansaret. Man undrar just hur mycket ryssen visste om detta. Kanske var det 103'an som avskräckte? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Baztid

Fan va skoj Salsam! Heter otipsat nog baztid.. Teh sneaky Baztid! muahaha
Ja Horizon de är bara sätta fart på WOT för de äger :D
Låter som att 103:an borde finnas i WOT ^^ men de är bara Russia, Germany och the good old US of A.
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Horizon

Jag heter Horizon122 (av någon outgrundlig anledning) i WoT. Ska försöka få mig lite tid på förarplats de närmsta dagarna.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Baztid

Fan va kul!! Jag har suttit och nött fram lite uppgraderingar och tanks helt själv sen fredags..
Hoppas vi ses online imorrn då! Kan väl ge lite nybörjar tips.. lite tufft i början innan man hittar spelstilen.
Jag dog som en fluga i början  :P
Och de blir MYCKET roligare då man "forskat" fram lite uppgraderingar till plåtburken.
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Baztid

QuoteAn A-10 over Afghanistan attempts to follow the directions from U.S. ground troops under heavy fire in order to help them eliminate the enemy.

http://www.liveleak.com/view?i=397_1302862255
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Rivvern_

Snacka om samarbete. Verkar vara lite hett där nere.