News:

No significant change

Main Menu

Filmer/Videosnuttar

Started by Mr Jim, May 23, 2004, 21:49:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Brat

Ingen som åkte den rundan förut motsäger fasten seatbelts skylten! Synd att inte ljudet hördes från "taxningen", måste ha skrikit både från däcken och passagerarna!
-Brat

ft

Quote from: RedRiver on January 31, 2011, 20:23:28
Vad är det för idiot som placerar en flygplats där?

Flygplatsen är som den är och rätt OK. Frågan är vilken idiot som placerade idioten som flög i den spetsiga änden! :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Baztid

Inget blodigt men skrämmande..

QuoteAccident occurred Friday, August 10, 1984 in TABERNASH, CO Probable Cause Approval Date: 12/14/1992 Aircraft: CESSNA L-19E, registration: N4584A Injuries: 2 Fatal.

THE AIRPLANE DEPARTED GRANDBY 8/10/84 AND FAILED TO ARRIVE AT ITS DESTINATION. ON 8/23/87, IT WAS FOUND ON THE SLOPE OF A HIGH TREE-COVERED RID More..GE. VIDEO TAPE RECOVERED FROM THE WRECKAGE PROVIDED A VISUAL AND AUDIO RECORD OF THE FLIGHT FROM TAKEOFF TO IMPACT. COMPARING THE RECORDING TO A TOPOGRAPHICAL MAP, THE FLIGHT WAS SLOWLY CLIMBING BUT ITS ALTITUDE ABOVE THE GROUND WAS DECREASING WHEN IT CRASHED AT THE 10,200-FT LEVEL. DURING THE LAST FEW SECONDS OF THE TAPE, THE TERRAIN DOMINATED THE VIEW THROUGH THE COCKPIT WINDOW. THE PILOT MADE AN APPROXIMATELY 45 to 55-DEG ANGLE BANK TO THE RIGHT, AND THE STALL WARNING HORN COULD BE HEARD 3 TIMES DURING THE APRX. 180 DEG OF TURN. THE AIRPLANE SUBSEQUENTLY STALLED 3 TIMES, SPUN, FLIPPED OVER, AND ENTERED THE TREES. THE DENSITY ALTITUDE WAS JUST ABOVE 13,000 FT.**

The National Transportation Safety Board determines the probable cause(s) of this accident as follows: IN-FLIGHT PLANNING/DECISION, IMPROPER...PILOT IN COMMAND AIRSPEED...NOT MAINTAINED...PILOT IN COMMANDDENSITY ALTITUDE NOT TAKEN INTO CONSIDERATION WHILE ATTEMPTING 180-DEGREE RIGHT TURN AT APPROX. 45 to 55 DEGREES OF BANK ANGLE...PILOT IN COMMAND INSUFFICIENT LIFT AVAILABLE TO COMPLETE THIS MANEUVER SAFELY

http://www.liveleak.com/view?i=cb4_1297652237
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Brat

Många missbedömningar där, det där är ju en sak som man ofta försökt i simulator, då gäller det att hålla tungan rätt i munnen, men ofta kraschar man ju ändå. Om det hade varit dålig sikt hade man kunna förstå det delvis, men denna pilot kastade alla livlinor över bord, han hade kunnat vända tidigare, för att cirkla tills han nått högre höjd, han hade kunnat svänga åt vänster där markhöjden såg ut att vara lägre (i alla fall av det man såg i filmen) han hade kunnat göra en flackare sväng, han hade kunnat lägga vingarna plant vid första stallvarningen och haft större chans att klara träden. Synd på passagerarna (han måste ha haft såna eftersom han ropar varnande)
-Brat

Horizon

Påminner och dare devil'n i B-52'an i början av 90-talet. Går lika illa. :(

Alaskan C-17 Fatal Accident (Elmendorf-Richardson, Alaska) July 28, 2010
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Baztid

#350
Holy shit han bara dök rakt ner  :o

Lite bättre utgång här iaf  :)
Läckert plan!

http://www.liveleak.com/view?i=552_1297792559
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Brat

Inte kul med alla stengärsgårdar, ser ut som en sådan plockade stället för honom
-Brat