News:

No significant change

Main Menu

Filmer/Videosnuttar

Started by Mr Jim, May 23, 2004, 21:49:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

Rivvern_

Skulle vara häftigt med en kameragubbe som filmade på marken där..

När jag ser på detta tänker jag på en grej jag såg idag. Vi hade ju lite julfika på jobbet och den tiilbringade vi i matsalen på P4:a. För de som har sett så är det en stor gräsplan mellan T2 och P4. Det stod en polishelikopter där. Rätt vad det va så hoppa den igång och började hovra över gräsmattan med 2 killar, svarta som natten  (kläderna alltså), stående utanför helikoptern på.. ja vad heter helikopterns landningsställ... De står där när de började flyga högre och högre och försvann tillslut. Det såg rätt mäktigt ut. Tex som en specialstyrka som skulle landsätta på ett hustak eller nåt.

Andreas

Justin Case

Här är en intressant en  http://www.liveleak.com/view?i=b5a79a516c

Rivvern_

Fet Justin!! Helt otroligt.. Skulle jag vara i ett plan som får problem så hoppas jag att han är piloten.

Horizon

Jag tror att det är de galna fransoserna som är igång igen. Kolla bara killen som susar förbi vid 3:11 in i videon. Så oansvarigt, så farligt, så... härligt! :D

http://www.youtube.com/watch?v=SRQzhVidLk4
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names