News:

No significant change

Main Menu

SASLAM tackar för et

Started by predator, May 23, 2004, 19:12:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Dubble0zero

Om jag inte tog kontrollen över nån annans dator och skjöt ner nån... ;)
...000... =)

Lupson

Bax: Jag har skickat upp lite screenshots från Falcon till FTP:n.

Alla: Jag tryckte lite "print screen" inne i Ofp och det hackade då till såpass att den åtminstone gjorde något. Vet ni någon folder där Ofp sparar sådana screenshots (a'la Falcon), eller lades de bara på clipboard och försvann sen?
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Dubble0zero

Det läggs bara på clippboard...
Du kan ladda ner nått Screen shot program om du vill...
Jag har ingen länk just nu, men det finns ett som heter Grabber 2k, och så finns det ett som heter GrabClipSave...
Du kan ju kolla lite på OFP delen av forumet, jag är rätt så säker på att det finns en länk till grabber där...
:)
...000... =)

Swebeast

Mina bilder ligger nu på denna sidan och under mappen LAN FMHS Våren 2004 något förminskade för att inte ta så lång tid att ta hem (En .rar fil ligger längst upp i mappen med alla bilderna).

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Andreas

Letar efter ett program som kan ändra storlek på flera bilder samtidigt. "Orkar" inte göra det på alla mina 55 st...
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

ADSL, inga problem att ladda upp. Tänkte bara göra så att du fick mindre jobb.

Alla bilder är redan jpg.

Edit: laddar upp nu. Skapade en mapp för skärmdumpar.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

Swebeast

QuoteOriginally posted by Andreas

Letar efter ett program som kan ändra storlek på flera bilder samtidigt. "Orkar" inte göra det på alla mina 55 st...

Easy Thumbnails är ett bra program för att ändra storlek på många bilder samtidigt (går att ställa in vilken storlek du vill ha).

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC