News:

No significant change

Main Menu

SASLAM tackar för et

Started by predator, May 23, 2004, 19:12:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Mr Jim

ctrl>Kommer åt din ftp men kan inte ladda ner nåt från den ;(
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Bax

så då har man äntligen vaknat !!
sov 11 timmar inatt och börjar känna mig normal :-)

Jag måste säga att det känns som bästa LAN hitills. Många deltagare - många dagar, förarbete på alla gameplays och LAN hårdvara.
Ett super mega tack till Swebeast som denna gång stod för dom officiella kontakterna (det kanske bara var jag som märkte det men han fick akut utmattningssyndrom under lördags eftermiddagen - för mig kom det på måndagen)

Själv fick jag en hel eftermiddag i OFP vilket var en kul upplevelse (första gången).
Det var en häftig upplevelse att sitta i helikoptern i Nampack över trätopparna påväg mot LZ utan att alls veta vad som väntade. Proffsig ledning av Salsam tog oss levande genom djungeln.

Det enda sura var att jag bara körde ett IL2 uppdrag - lite baktanke var dock att det funkar så bra online att man faktiskt kan ta igen det över nätet.

Tack alla
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Bax

[glow tcolor=red, fcolor=black, size=2, strength=5]ONLINE COURT MARTIAL[/glow]

Phlerp: jag lovade att undersöka vem, var och hur.
Tyvärr så sparades inte allas callsign i ACMI , därimot så står callsign i event listan till vänster och du, Phlerp, var Cowboy 12 enligt den.

Men.... vem var Dart 11 i en F-5 ?????
Dom enda spår jag har är att han cirka en minut efter friendly fire börjar en 80 graders dyk mot marken och kraschar, hans tvåa startade aldrig. Det ser ut som han har lyft ifrån Kangnung och sen flyger spikrakt in i action area - gör en låsning, en jaktkurva, en friendly och toppar med en tumbleweed.
Nåja - beviset

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Bax

Grabbar jag behöver bilder ifrån LANet, tänkte skriva nått på hemsidan.
Behöver bilder på folk vid sina stationer samt bilder på lokalen "in action".

lägg in bilder på Ctrl's FTP enligt tidigare instruktion. Skriv helst nått som bildnamn så bilden är lätt identifierad.

Ctrl: när kan man hämta bilder ?

mvh
Bax

Bax
87th Stray Dogs VFW

RAY

en sida för lanet e vad jag sitter o väntar på, med bilder o allt!  ;)  hurry bunny

Phlerp

Tack för de uppgifterna Bax. Utredningen fortsätter. Jag vill se den skyldige med peruk på.... Eller åtminstone att han begår självkritik och springer tio varv runt huset. :D :D

BEQ

Alla vet redan att det var Horizonten?

:p

/BEQ