News:

No significant change

Main Menu

Patchen är ute

Started by ft, May 20, 2004, 01:16:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

Våra vänner i flygflottilj 16 har speglat den på en snabb server, under Files and Media -> Useful Stuff. Jag hoppas det är OK att jag hänvisar till den här!

Gör icke-LAN:andet lite lättare att bära!

Ha det!
 /Fredrik

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Vilken patch? Jag hittar inget på sidan du länkade till. Hmm... får kika på den officiella sidan istället...

EDIT: Ehrmm... hittade vad du pratade om... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

Nu suger det att Telia har "driftstörningar" i min telestation!! :-( X-(  Har varit internetlös i 1 vecka nu. :-X

F16_Filur

Måste börja kännas påfrestande med så mycket IRL... ;) :D

Mikke_EAF331

Stort tack till F-16, och snabbt gick det också, 2,66Mb/s. :D
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Jotte

Fast egentligen ska jag inte klaga, andra har väntat längre på saker jag redan sett. :p :D  
Dessutom har jag spenderat hela tiden ute hos mina päron. Man kan kalla det CPISB, Cheep Percived Internet Speed Boost, för när jag väl får i gång ADSL:et igen så känns det som om det går så mkt fortare även om det är samma som tidigare. :D

[LostBoys]FAT

skulle bara säga att F16 dedicated server är uppe igen om man inte visste det redan..

kolla på hyper lobby så är det nog nån från F16 som spelar för att hitta ip eller om denna ip stämmer http://f16.mine.nu/ så prova den

KeyCat

Trevlig server men tyvärr är padlock disablat vilket innebär att jag personligen undviker den.... Förstår inte logiken i att disabla padlock när folk sitter med TrackIR vilket då ger dem ett "orättvist" övertag :-/

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<