News:

No significant change

Main Menu

Et tu Brute...

Started by BEQ, May 14, 2004, 18:48:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BEQ

Även jag min Brutus har nu inhandlat 3s NEC e616V. Mumma för gadgetister... :D

/BEQ

Oden

/Oden förstår ingenting men är van med detta och trollar vidare i nån annan tråd.

Horizon

QuoteOriginally posted by BEQ

Även jag min Brutus har nu inhandlat 3s NEC e616V. Mumma för gadgetister... :D

/BEQ

Testade ett videosamtal med polarens telefån idag och det var väl kul, men att behöva betala för sånt!? Näää... jag behåller min hederliga Nokia 6100 så länge jag kan. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

BEQ

Det är ju det jag knappt gör. 299 kr/mån i 12 mån, varav första sex med 50% rabatt för 150 fria minuter/mån ljud eller video. Dessutom kostar inte telefonen något. Rätt bra köp tycker jag.

/BEQ

Horizon

Jag håller definitivt med om att det är ett bra köp. Kompisen köpte en till både sig själv och till sin tjej så att han skulle ha någon att videosamtala med. :)

Men... det där med 3's nät alltså... De verkar inte ha så bra täckning i stora delar av landet (tur att man bor i en storstad). Sedan att de växlar över till Vodafone (eller vilka var det?) när man saknar täckning i 3's nät... huvaligen! ;)

Kalla mig traditionell, konservativ, trångsynt och tycker-det-var-bättre-förr-gnällig, men jag håller mig till "gamla" GSM och Telia. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

BEQ

Jaha, och vad för slags videosamtal har de tänkt sig att ha då.... ;)

Telia = skitstövlar...

/BEQ