News:

No significant change

Main Menu

Bradley Pack

Started by KeyCat, May 12, 2004, 13:41:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

Rudedog har släppt version 1.10 av sitt mycket trevliga Bradley pack...



ftp://www.gamezone.cz/ofpd/unofaddons2/CBT_BRAD_V1.1.rar

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Horizon

Bradley'n är kung i OFP. Ruggigt kul att sitta och mata med 25mm kanonen så att ryssarna beskriver vackra parabler i omgivningen. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

simon

Dock så kommer SFP:s CV9040 att äga bradleyn..... :-OO

Horizon

Just det ja, varför tänkte jag inte på det?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Men då kommer Bradleys storebror och...
Mvh  - Stefan -


Jotte

Bradlyn finns nu i version 1.2 plus att den numera har en egen besättnings addon (baserad på HYK's soldater)
Mycket snyggt och välgjort addon

Horizon

QuoteOriginally posted by ctrl


            ... Jag ångrade mig, och raderade vad jag först skrev. Men är det bara jag som tycker det är jobbigt med nya addons hela tiden, är ingen annan less på att vi ägnar i snitt en timme vid varje tillfälle till att föra över addons till folk som inte har allt innan vi kommer igång och lirar online??? :-OO


Har du börjat tänka på det först nu!? Nu vet du i alla fall svaret på en av anledningarna till att jag inte orkar vara med och köra OFP online nuförtiden... :-/

Med polarna från Uddevalla kör jag alltid "addon-löst". Det är action vi är ute efter. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

Skulle man tänka helt så skulle vi fortfarande tröska med Flashpoint 1.0 :-OO
Det är inte det posterna här handlar om, de är för de som är intresserade av addons men inte orkar surfarunt på officiella forumet eller nyhetssiterna. :-OO
Det är inte frågan om att ha nya addons hela tiden men ska man jämnföra saker och ting med F4 så blir situationen snarlik dvs krånglikt för den icke insatte.
Saken är den att vi skulle behöva någonstans att lägga upp en "Nosig pack" som uppdaterades sisåder någon gång var 3-4 månad, om ens det. Problemet är tillförlitlig ftp plats som rymmer mer än 10 mb.