News:

No significant change

Main Menu

Bradley Pack

Started by KeyCat, May 12, 2004, 13:41:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jotte

Nu får du ta och läsa inläggen ovan en gång till PP. :p Det är lite svårt att lägga in något i en pack som inte är släppt ännu.

Det var så jag tänkte det ja, en zipfil som man bara riktar till sin flashpoint rotkatalog och sen är det klappat och klart, bara att göra en genväg till fdfmod startfilen på skrivbordet.

Ickx

Låter kanon. Jag kan nog hosta en spegel till packet om det skulle behövas.

Horizon

lol, nu vaknade OFP-maffian! (läs: Jotte m.fl.) :D

Jotte:\>> Du skrev: "Det är inte frågan om att ha nya addons hela tiden men ska man jämnföra saker och ting med F4 så blir situationen snarlik dvs krånglikt för den icke insatte."

Gissa varför jag inte längre flyger F4 online... ;)

Jag vill inte vara någon bakåtsträvare. Folk får tillverka hur mkt addons och "packs" de vill. Problemet är som sagt bara när vi ska lira och halva (eller mer än halva) gruppen saknar addons på sisådär 100MB eller nåt... Vore kanon med ett standard-pack för NoSiG så att vi kunde komma igång fort i framtiden! :)

Jag röstar för FDF-modden och lite annat kul. Gärna någon sån där liten helikopter och något som brakar loss bra när det hettar till!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Shar

QuoteOriginally posted by Horizon...Gärna någon sån där liten helikopter och något som brakar loss bra när det hettar till!

Ja så vi inte hamnar i samma situation som den där gången i skogen med skyttesold som kom från alla håll, i en oändlig ström.

.......Eller när någon får för sig att nicka en 125mm pga han röjde sig för en T72. :D
:p
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.


Horizon

Hmm, jag anser fortfarande att det var herr Lupson som röjde min position för T-72'an... hoho... :D

Jag skulle vilja ha en sån där quad 50 som killarna i High Chaparall sköt härom dagen. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Du ger dig väl inte ens om du får en quad 40mm Bofors.....
Mvh  - Stefan -


Horizon

Hmm, quad 40mm... finns det såna!? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

#23
Ytterligare ett förslag kan vara att köra lite Americas Army som BEQ föreslog i en annan tråd. Iofs ingen ersättare för OFP utan ett bra komplement för träning i CQB (vilket suger i OFP)...

En annan sak är ju att det är helt gratis, bara att tanka hem och dessutom är det inga tvivel om vilken version/vilka addons som gäller. Bara att lira :p

 http://www.americasarmy.com/

Se till att tanka hem och klara av de första utbildningarna/kvalificeringarna så kan vi ju alltid testa...

Direktlänkar till manualerna kommer här om någon vill titta i dom först...

 http://www.americasarmy.com/downloads/files/AA_quickstart.pdf

 http://www.americasarmy.com/downloads/files/AA_manual.pdf

Som sagt AA är ingen ersättare för OFP utan det är ganska snabba lir 10-20 min med klara objectives men det krävs bra teamwork för att bli effektiv.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<