Rosa elefanter (nästan!)

Started by KeyCat, April 28, 2004, 06:53:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

Nä jag har inte käkat svamp men sprang på problemet i LOMAC 1.01 och mitt Ti4200. Blir följande resultat om jag slår på advanced haze. Provat med ett par olika nVidia drivers (ver 56.72 och 60.72) men problemet kvarstår. Någon som känner igen problemet?



Övrig konfig är Windows XP Pro, DirectX 9.0b, AMD XP 1800+ och 768 MB RAM.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

TrakDah

Du måste ha bombat nåt kärnkraftsverk nyligen. Det därm det är radioaktivt utfall.

/TD

Horizon

Hade inte Jotte något liknande problem i LOMAC?

-"Jotte!?"

TD:\>> Ska ner på gymmet om en stund. Skulle vara kul att testa övningen "Radioaktivt utfall". Borde ta riktigt bra på gluteus maximus (eller så blir man bara duktigt strålskadad). :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

Nä, till skillnad från KC har inte jag matat min skärm med LSD.....:p :D

De problemet jag hade var bara i demot. Hade något illgrönt tjosan istället för solskens grafiken.

F16_Filur

Jag har också Ti4200 och fick precis nåt tjafs med advanced haze när fog var enablat. Det var mest vid havet/kusten... men allt hav var samtidigt osynligt! Kan också säga att jag hade "tur" med drivrutiner på min förra windowsinstall. Någon postade på ubi att Windows Update har något från Nvidia som funkade väldigt bra och uppdaterar till 52.11 tror jag. De funkade alldeles utmärkt med LO men verkar svåra att ladda ner på annat sätt! Ska kanske prova igen men den här gången ska jag först avinstallera de gamla:D.





Se också hur planen blir genomskinliga på nära håll med samma settings.



obs. använder för tillfället 44.03