News:

No significant change

Main Menu

Fråga om digital-tv

Started by Mr Jim, April 01, 2004, 08:28:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jotte

Far min skaffade sig en Boxer här i fredags och än så länge har det varit utan problem. Installationen hade nog tom min mor klarat av. :)

Mr Jim

Argh, har suktat länge efter TCM ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

BEQ

Boxer är en kanonlösning under förutsättning att man gillar att vara uppbunden. Jag skaffade Boxer för att få tillgång till lite fler kanaler i Såtenäs och samtidigt ha möjligheten att ta med boxen till sommarstugan. Grejen med Boxer är att man binder upp sig för 12 mån i taget och med 30 dagars uppsägningstid. När jag flyttade till Luleå tog jag med kortet upp och testade i en box och det fungerade inte här, så jag beslutade mig för att säga upp det. I samma veva hade Boxer skickat ut nya mer skyddade kort och krävde kunderna på 456 kr för det, vilket jag tyckte var lite väl magstarkt. Jag hade definitivt inte begärt att få ett nytt kort. När jag sedan ville säga upp abonnemanget var jag tvungen att mejla 2 ggr och ringa 3 grr, och alla gångerna satt jag 15-60 min i telefonkö. Fantastisk kundservice. Sen har de ju som sagt fräckheten att automatiskt BINDA kunden för ytterligare 12 mån om man inte sagt upp abonnemanget 30 dagar innan nästa avtalsperiod börjar. En tidningsprenumeration kan man ju avsluta när som helst. Abonnemang hos Viasat och Canal Digital likaså. Men inte hos sovjet-boxer.

Det är vad jag har emot Boxer. Ingen valfrihet och jävligt dålig kundservice.

/BEQ

Obizzz

ah ok, vi kommer nog behålla det ett tag här så på det sättet är det ju inga problem ingen som kommer flytta från huset här på ett bra tag vi har ju redan bundit upp för 24 mån.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

Haha, Calle... du är som en blandning av Janne Josefsson och Sverker Olofsson. Bra med folk som inte bara bugar och bockar och tackar och tar emot. Ja jävlar, nu ska de minsann få smaka! Vi skickar BEQ på dem! :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

Sverker är ju helt ok men Janne, usch vilken vinklad skräpjournalistik.

nu kommer en 39:a till hahaha
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Mr Jim

Obizzz>Janne Josefsson står väl för den bättra journalistiken i Sverige enligt en majoritet av journalisterna själva iallafall, jag har korresponderat lite med honom och han verkar ganska rimlig. Men alla får ha åsikter såklart :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Obizzz

Han är ju duktig det måste jag medge men särskilt objektivt är det inte och ofta lite rubriksökande eller vad man ska kalla det, en vilja att hela tiden vilja avslöja något stort och vara störst.

Många misslyckas ju att titta på tv kritiskt idag tyvärr, är det på tv måste det ju vara sant...
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst