News:

No significant change

Main Menu

Ooops

Started by TrakDah, February 23, 2004, 16:30:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

griffin

Hehe! Oj, en jag inte hade! *tankar*

La upp några andra "klassiker" med liknande tema ur samlingen...

snappahead

Horizon

Haha, finfina bilder från både TD och Griffin! Mer sånt! :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

Instämmer med föregående postare :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

Mkay, laddar upp några till då :D

Bildtext till de föregående, finns säkert de här som kan fylla i med. Tycker personligen det är skoj med lite "historia" bakom bilder som är speciella.

#1: Tappade hydrauliken och missade vajern 3 ggr!
#2: Noshjulen låste ej och vek sig således.
#3: Ja ni, man blir nyfiken. Ser ut som testflygplan så det är inte omöjligt att det är medvetet test, eller? Kul ser det ut iaf, måste vara aning svårfluget?
#4: Tja, måste väl hända titt som tätt antar jag.
#5: Hmmm, hade bildtext till denna men hittar inte. Vad jag undrar lite smått är var panelen (om den rök under flygning) hamnade... finns ju ett uppenbart ställe menar jag...
#6: Minns lite vagt storyn: nån pilot som skulle göra sitt sista flygpass innan han slutade och tipsade folket på basen om att vara vid hangar X klockan Y nästa morgon... det var tydligen uppskattat av de som såg på men inte av de som bestämde. Han fick ordentligt med skit för det om jag minns rätt. (Nån liknande historia är det för bilden med den lågsniffande F-14 i TD's länk...)
#7: Lol, nån lekte med döden där med :)

Så, plockar upp lite fler skojsiga bilder...
snappahead

griffin

Here we go again, nytt axplock:

snappahead

griffin

Kommentarer:

#8 & #9: kanske nåt för svenska flygvapnet med, med tanke på ÖB's planer...
#10: Boys and their toys?
#11: Från samma bildserie som den krängande/svängande i länken TD postade. Om jag minns rätt USS Stennis (eller möjligtvis Reagan) som hårdtestas innan leverans
#12: IAF F15 efter övning. Bilden är inte hälften så intressant som storyn bakom. Läs mer här. Vet att denna varit uppe tidigare här, men den tål att upprepas.
#13: Finns nån film från själva kollisionen (tror det är samma). Inte bra att krocka i luften men han är en av de lyckliga till skillnad från många andra...
#14: Tycker det ser skitskoj ut... Det är *inte* An-225 :) Undrar bara, är det där verkligen enklare/billigare sätt att transportera en motor på än att skicka in den i en herka, typ?
snappahead

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

BEQ

B1:an på sidan TD länkar till är en målning/plansch. Roliga bilder!

/BEQ