News:

No significant change

Main Menu

Jag blir vansinnig !

Started by Bax, February 13, 2004, 14:57:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bax

Nån som kan ge tips på en seriös email och hemside provider med bra priser ?

Jag måste spy lite galla över bostream:
Har jagat dom i två dagar. Säkert över två timmar i telefontid - alla tider på dygnet. Råkört att nå dom !!
Tillslut når jag fram och vill veta vad det kostar och vad jag får om jag vill ha Email och hemside utrymme i mitt redan befintliga ADSL abbonemang (där jag redan matar en av dom högsta avgifterna 450/mån). Dom kan bara erbjuda mig samma som för 2 år sen med futtiga 20Mbyte för hemsida - skandal.

Nån som vet nån som kan ge cirka 100 Mbyte och Email till en vettig månadskostnad ?

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Bax

Bax
87th Stray Dogs VFW

LeadHead

Bax

hmmm..... ser att dom har sina servrar i USA, blir lite skeptisk.

Vad menas med att man kan välja plattform Linux, Unix eller Windows - spelar det nån roll för kontohavare eller besökare ?

mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Lupson

Passar på att göra lite smygreklam för webbhotellet på jobbet, www.ports.net

Dock så är vi rätt dyra, men å andra sidan har vi, till skillnad från b-one och andra, 4 personer i telefonsupport 8-18 mån-fre...

Fast iofs - vi är mest till för företag, därav priserna.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Obizzz

Ja det var ju ganska dyrt men det brukar finnas en anledning till att saker är billiga ibland...
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Bax

b-one är ju riktigt billiga men jag kan inte utläsa var(geografiskt) servrarna står.
Andreas: har du nån personlig erfarenhet av dom ?
Lupson: behöver man mycket telefon support ?
/Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW