News:

No significant change

Main Menu

Nytt LAN i Halmstad

Started by Swebeast, February 12, 2004, 22:50:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Swebeast

Inte ens jag som anordnaren av LAN:et vet :-OO :-OO :-/ :p

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Bax

Ok lite public info on demand !

Jag och Ctrl gör en egen minikampanj bestående av Falcon TE's med vissa dynamiska funktioner.
På detta sätt så får vi en greppbar kampanj som sträcker sig under cirka 7 tim.
Vi styr utveckingen baserat på resultatet av föregående TE.

Fördelar:
Den tidsödslande (men roliga) kampanjplaneringen slipper vi - mer tid i luften !
Mindre datatmängd för server och clienter att hålla reda på - mer flyt. inge warpande !
Eftersom vi har gjort storyline så kan vi göra mer spännande och varierade missions med mening och där objectives är klara !
Vi kan göra om i träningssyfte om vi helt gör bort oss !
Vi kanske äntligen kan komma till avslut och få tid att sänka en segermalt med gott självförtroende :D

Vi kommer också att tillverka en windows mapp (med färdiginstallerad Falcon, patchar och allt) samt reg-fil och shortcut vilket kommer att göra alla max kompatibla.

mvh
Bax
ps Maverix kolla PM
Bax
87th Stray Dogs VFW

Horizon

QuoteOriginally posted by Bax

Vi kommer också att tillverka en windows mapp (med färdiginstallerad Falcon, patchar och allt) samt reg-fil och shortcut vilket kommer att göra alla max kompatibla.

Det här gillar jag skarpt! Bästa idén på länge. Bra jobbat gubbar! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Maverix

Råger på den........kollar PMÃ,´et.

Maverix
;)

[LostBoys]FAT

finns ingen möjlighet att ansluta online då man sitter  fast i familjefällan

Andreas

Är det för sent att anmäla sig till LANet?

Ctrl, finns det fortfarande plats i ett ev. plan?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

300 spänn för en flygtur med dig betalar jag gärna, ctrl. Hoppas att fler är intresserade! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Swebeast

QuoteOriginally posted by Andreas

Är det för sent att anmäla sig till LANet?

Absolut inte! Ni kan droppa in samma dag till och med :p. Syftet med anmälan här på nätet är mest för att jag ska få ett hum om hur många det kommer ungefär.

Kan samtidigt meddela att jag haft jungfrufärd med min R/C helikopter ikväll....och den är fortfarande hel !! :D :D

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC