News:

No significant change

Main Menu

Nytt LAN i Halmstad

Started by Swebeast, February 12, 2004, 22:50:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bax

Låter mycket bra !
Jag antar att vi sätter upp en server (Maverix heliga falconburk) där vi kan ha en delad LAN mapp.
Behöver du testa nått så hör av dig Ctrl !
/bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Swebeast

QuoteOriginally posted by Mr Jim
har det spikats nåt datum?

Tid: 20-23 maj (Kristi flygare dag) alltså torsdag-söndag

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Weas

Weas kan tyvärr meddela att han är upptagen hela helgen med jobb och bröllop :-(

Men ha så kul o allt! Jag kanske kan titta in en kortis för bröllopet är nere i varberg.
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

Andreas

Vore verkligen snällt! Dock kanske det räcker med om man får låna en skärm där nere iom att datorn går att packa ner i en väska modell stor.

Ska höra med min arbetsgivare om jag kan få ledigt den helgen.
Är i så fall också intresserad av att åka med som sponsrad passagerare (i mån av plats).
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Weas

felpost, sorry
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

ft

Räkna med mig! Vi får inte heller jobba på fredagen. Dessutom heter det väl kristi flygare av en orsak - man skall flyga!

Kör helst FB men är på även på vad gäller F4, om någon avsätter en stund för att avrosta mig. Den install jag har härstammar nog från Hbg-LAN och har inte flugit mycket F4 sedan dess heller. :)

Går det att skrämma upp lite låneskärmar därnere?

Vilka är intresserade av att kliva på längs vägen från Östergötland och neröver?

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Andreas

QuoteOriginally posted by ctrl

Har ägnat flera timmar av helgen till att försöka få en stabil installation av BMS1.19b3 men det är lönlöst, grymt vackert men vart annat mission resulterar i CTD (Och detta är i singleplayer)

Än är det tyst från BMS-lägret... nåja, det är gott om tid kvar och 1.03 är ju inte så fult  det heller :p :-OO :)

Finns det möjlighet att ta del av den utgåvan av BMS? :-OO
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Swebeast

Ok helgen verkar vara ok för det flesta så den spikas härmed.

Lanet är flyttat till IT-skolan, 200 m från föregående LAN-lokal, alltså fortfarande inne på FMHS. Fördelen med de lektionssalarna är att vi nu har tillgång till Internet.

Följande namn har jag nu som preliminärt intresserade (enligt tråden iaf)

Lupson
Obizzz
ft
Bax
Horizon
RedOne
HotShot
ctrl
Phlerp
Fluff
Fozz
KeyCat
Maverix
Salsam
Assassin
peter piper
bALoO
Swebeast
+ ett antal från Halmstadtrakten utan nicknames

Osäkra
Andreas
Mr Jim

Kan denna lista vara med sanningen överensstämmande?

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC