News:

No significant change

Main Menu

Nytt LAN i Halmstad

Started by Swebeast, February 12, 2004, 22:50:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Bax

Mycket smakfullt :D

I övrigt så tycker jag SP4 + BMS känns lite instabil - jag föreslår nått beprövat som inte strular:
Sp3NoSigny eller Sp3NoSigny + BMS 1.03

Alternativt 87:e standard
När det gäller Sp4 så vet jag att flera för närvarande jobbar på att skapa en stabil config och vi får väll se hur långt dom kommer.

Jag har lite strul med BMS config jag byter tråd för dessa frågor !

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

KeyCat

QuoteEtt första utkats till LANets första mission är klart

Låter kanon ctrl :D

Håller med Bax att en stabil och beprövad version är att föredra på LAN'et om inte SP4 + kommande BMS 1.xx ger oss detta inom rimlig tid.

Kan inte lova något men skall försöka göra något OFP uppdrag med mitt GL II script tills LAN'et (om det nu blir aktuellt med OFP lir?)

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Lupson

Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Maverix

Underbart ctrl, man får damma av den gamla stridsyxan..... nu ska det krigas:D  

En fråga ctrl, är det SP3 baserat TE?

Maverix

Swebeast

Känns härligt när man drar igång ett LAN och kompetent folk genast kommer med förslag och inriktning :D . Känns som om jag borde organisera kost, logi och lokaler och inget annat :p .

Självklart blir det OFP Keycat!

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Mr Jim

Nån som är sugen att åka bil från stockholm med moi? Kanske blir en onödigt lång resa iofs, har det spikats nåt datum? Man kan ju alltid kolla med tentor etc, vore ju guld att bara träffa alla (Svårt att frakta dator från Umeå). Och äta kött och dricka bärs tillsammans :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Andreas

Jag är också väldigt sugen på detta LAN men transportmöjligheter gör det svårt för mig med. Ska burken och skärmen med så blir det mycket att bära (det går med det blir tungt)...
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

låter vettigt att du gör en standardinstall som alla slänger in sen får man ha sina egna cockpits och sånt redo.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst