News:

No significant change

Main Menu

Nytt LAN i Halmstad

Started by Swebeast, February 12, 2004, 22:50:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bax

Vet hur det känns Lupson !
Har själv burken nere pga minnesuppgradering - känns som man missar nått !!

Iallafall, vill naturligtvis delta i Halmstad på Kristi flygare..
Upptäckte dock att jobbet planerat mig för en mardrömsvecka i Luleå tills Lördag - har nu lämnat in en semesteransökan och hoppas naturligtvis på det bästa !!!

Jag vill naturligtvis vara falconär till 100%, men spär gärna på med FB som avkoppling.

Naturligtvis så borde det gå att få in lite mer än Falcon. Jag tycker det är helt OK för andra intressen att delta i LANet, jag menar, det kan ju faktiskt vara så att folk som innan inte har förstått njutningen med Falcon får insikt av att delta :-D

Swebeast: vi kunde göra nått typ av formulär tex på www.nosig.se där vi kunde anmäla och sammanställa vilka som är intresserade och av vad. Med detta som utgångspunkt så tycker jag vi kan göra ett schema av nått slag.
mvh
bax

Bax
87th Stray Dogs VFW

Swebeast

QuoteOriginally posted by Bax

Swebeast: vi kunde göra nått typ av formulär tex på www.nosig.se där vi kunde anmäla och sammanställa vilka som är intresserade och av vad. Med detta som utgångspunkt så tycker jag vi kan göra ett schema av nått slag.
mvh
bax

Ja eller en enkel poll kanske? Nej förresten jag är ansvarig för LAN:et och jag bestämmer här och nu att alla är välkomna oavsett vad man spelar...in med nytt blod i NOSIG :D  :p LEVE NOSIG!!! :) Inavel undanbedes härmed ;)

Vi måste vara beredda på att vissa vill köra andra spel och vissa tröttnar under tiden vi spelar....LAN spelandet är halva nöjet....att träffas och snacka är andra delen av nöjet eller hur? "Ju mer vi är tillsammans" som Fylking brukar säga :p. Jag ska villigt erkänna att Falcon inte ligger för MIG just nu men hoppas verkligen på en nytändning i och med SP4.

Down to business...TE missions gäller men vem har lust att göra några? Får erkänna att det var ett tag sedan jag var inne i Falcon och rotade runt i mission editorn. Förslag är att vi gör ett antal som "hänger ihop" och kör på dem inledningsvis, gillar iof inte att sitta och skapa TEÃ,´s under själva LAN:et men vis av erfarenhet så kommer det önskemål på förbättringar under spelets gång så varför göra en massa som ändå ändras..

Vad gäller OFP så vågar jag nog påstå att det finns missions hos oss redan för att fylla helgen dubbelt upp.

IL2 är jag inte insatt i hur uppdrag skapas men ctrl kanske kan bidra med något?

Formationsflygning i LOMAC räcker för mig *njuuuuuuuuuuuter av grafiken* men kanske TrakDah har snickrat på fler roliga missions...gärna med SU-25 till moi ;)

WWiiOnline kräver Internet anslutning som jag hoppas HotShot fixar till oss.

Övriga spel...kom med förslag

Hoppas jag inte dödat intresset för LAN:et med ovanstående uttalande....

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Maverix

OK, Maverix an tänka sig att "sträcka" sina vingar och testa FB eller något annat som "avkoppling" mellan Falcon flygandet.

Maverix
;)

Horizon

Mavvie:\>> Självklart ska du vara med och flyga FB! Jag tror att du kommer att älska de 3*20mm som sitter i nosen på en rysk La-7 (precis som jag gör... :) ).

När det gäller missions till F4, FB, OFP osv. så kan jag bara meddela att jag är helt lost på sånt där. Tyvärr hinner jag inte lära mig heller, har så j-a mycket att göra i skolan att det är ett under om jag kan komma ner ens... :-/

Men jag kan bidra med lite humor och skönsång kanske!? Ska jag repetera kareokeversionen av "Camouflage", eller vad säger ni? Kan vara något att köra under uppdragen i OFP! :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Har det kommits fram till något datum än? Jag har bokat upp helgen 24-25 april nu....
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Maverix

Lupson: Tid: 20-23 maj (Kristi flygare dag) alltså torsdag-söndag.

ctrl, lycka till med mission byggandet, det kommer vara GULD värt på LANÃ,´et.

Maverix

Bax

Semestern är kirrad :D

Kristi flygare är spikad !!!

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Maverix

Kanon Bax!
Maverix har spikat LANÃ,´et och kommer ha med sig det gammla vanliga, Switch, server osv osv.

Nu var det länge sedan jag rattade Falcon och hoppas kunna få tid till detta innan LANÃ,´et, man är ganska rostig misstänker jag.

;)

Maverix