News:

No significant change

Main Menu

Nytt LAN i Halmstad

Started by Swebeast, February 12, 2004, 22:50:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Swebeast

LAN Fredag

deBug och KeyCat är här med våra servrar!! Lite mixtrande och därefter en sightseeing på stan med besök på Bankomat/Minut, Systembolaget och mataffären för inköp till kvällen.

Allt går mycket bra tack vare Bax och ctrlÃ,´s fantastiska TE missions och briefings (A5-broschyrer i färg som lead får med inställningar - missions - beväpning - steerpoints -ALLT! ).

Som mest var vi idag (fredag) 12 st i ett uppdrag.

Mellan varven blev det IL2 Ace

På kvällen grillade och drack vi lite.....

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Mr Jim

Swebeast>Helt otroligt! Roligt med bilderna också! Suveränt med 12 flygande i Falcon 4!! *svartsjuk*
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Andreas

Allt är superkul här. Spelar, äter, umgås och har det allmänt bra!!

Det enda tråkiga är att det är slut imorgon...
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Swebeast

LAN Lördag

Idag har det blivit lite Falcon, lite IL2 och OFP

Styrkan gick mot ett fort för att eliminera allt fientligt hot. Jag och Horizon åkte på en mc och Lupson och Double0zero på en annan. Uppdraget var att reka fi innan huvudstyrkan påbörjade sin framryckning. Väl framme vid en av rekognoseringsplatserna passade jag på att hänga upp mc:n på en sten för att göra en rundsmörjning (Vård 80) :D

Smyga...smyga...titta..titta....FIENDEN OBSERVERAD!!

Efter ökenuppdraget åkte vi tillbaka i tiden och inkallades i Vietnamkonflikten....tror vi var ca 12 deltagare i dessa uppdrag....(observera textkommunikationen :D )

Smell of napalm in the morning......ahhhhhhh!

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Mr Jim

Snacka om veckans citat ;)

"Om dom skjuter på mig kan jag skjuta på dom då?".....haha underbart
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

ft

Jag gillar MC-modellen de har i OFP!

Inte min, men en likadan:

OFP är lite åffrådigare, men annars... :)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Dubble0zero

mm, nice...
Om du kommer hit till trakterna runt E-tuna så kan vi åka lite nån gång... :)
...000... =)

ft

Får fippla klart kortet först. Du skall inte till Lkpg och handleda i sommar? :D

Vilken sorts moped har du, förresten?

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus