News:

No significant change

Main Menu

Nytt LAN i Halmstad

Started by Swebeast, February 12, 2004, 22:50:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Swebeast

Swebeast 6.

Jag tar på mig att göra missions till LOMAC om du gör missions till OFP KeyCat, sak samma där hur många är intresserade att köra LOMAC (utan att det blir intressekonflikt med Falcon :p )? Räknar med 8 i varje mission så får vi väl slåss om dem...:D

Vad gäller utrustning så är jag positiv till allt som kan bidras med, hade ett samtal med HotShot som sa att han inte kan medverka under helgen så....vips är vi tillbaka på Räddningsskolan (=inget internet förutom eget telefonuppringt :-/ ) med det går lika bra det!!

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Obizzz

jag hade tänkt mig att försöka klämma in både lite FB och lomac så det blir lite variation och nåt OPF mission skulle ju också vara kul, jag har vad som behövs för alla iaf :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

HotShot

Hej

Jag vill bara på enklaste sätt klar göra att jag sitter o knåpar med en InstallationsDVD för att jag skall kunna göra en ren installation av Falcon 4 + SP4 + BMS enligt en lista jag hittat på nätet.

http://forums.frugalsworld.com/vbb/showthread.php?t=62651

Jag skulle dock vilja ha lite hjälp då det saknas några "installationspaket" enligt nedan:

* HudFonts (SAKNAS)
* TacRefupdSp4 (SAKNAS)

---
För övrigt så har jag länge sett fram emot detta LAN möte men mina studier och annan viktigare verksamhet har medfört till inskrängningar i denna verksamhet. Detta fast än jag fått lagat mina Couger Hotas stick efter ca fyra månader väntan på en ynklig potentiometer.

Jag skall försöka ta mig tid o vara med någon dag eller nått men det kommer dock ej vara hela helgen tyvärr. :'(

Mvh
"HotShot"
/HotShot

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

*putta putta putta*

Horizon 3

RedOne 6

:D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Foxtrot Tango (dansintresserad?) åtta.

Skulle installationen kunna hamna på något nerladdningsbart ställe i förväg? Gärna tillsammans med manualen för SP7, BMS 7.9 eller vad som nu gäller? Snacka om att en annan behöver repetera!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

HotShot

/HotShot

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO