News:

No significant change

Main Menu

Nytt LAN i Halmstad

Started by Swebeast, February 12, 2004, 22:50:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

Quotedock hattade vi sett från varandra fram och tillbaks lite (0,5-2m)

Ja, dom där "micro-jucken" är retliga och gör det svårt att flyga i tät formation i F4 (i IL2/LOMAC existerar inga "juck" alls och tät formationsflygning är en fröjd även om jag suger på det ;))

Lägger min röst på att vi försöker köra med så "säkra kort" som möjligt på LAN'et och det är super att du och Bax hinner testa. Hoppas dock att det blir BMS 1.xx för jag saknar verkligen väder/moln i plain SP3/SP4.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Bax

Alla missions gjorda !!!!:D

Vi har gjort TE'na i SP3 och testat, under BMS är det ännu inte riktigt utprovat.
Nästa steg blir att konvertera allt till BMS.

Upptäckte att vädret blev helt annorlunda i BMS - hur ställer man vädret i editorn ?? (kanske bara finns i BMS editorn förstås)
Jag vet att jag oxå hade pauser hemma på ATI kort när det blixtrade, det konstiga var att jag inte hade detta problem på min arbetsdator i sthlm med betydligt lägre specs samt GeForce kort mmmm.....

mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Swebeast

Lysande! Good job Bax och ctrl, ser fram emot att bli nedskjuten :D

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Maverix

Skönt att luta sig tillbaka o låta grabbarna jobba.:D  änns som om vi kommer få mycket Falcon på LANÃ,´et.

Maverix

deBug

Hej alla glada PC Piloter.
Jag hänger gärna på till Halmstad.
KeyCat har pratat väl om den här tillställningen.
Själv föredrar JAG LOMAC, men om DVD för snabb install av Falcon finnes så återupplivar jag gärna min rostiga kunskaper på Falcon (var några år sedan sist så risken är väl att man är några mil förbi målområdet när man man äntligen får iväg bomberna :o)

Behöver ni servrar/nätverk eller någon som drar i LOMAC så hojta till.
Vi ses!

//Harry

Horizon

Läste genom instruktionerna. Intressant och lärorikt, men är det inte lite väl mycket meck för att få spränga lite saker i luften!? ;)  :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Hehe, jag ska göra vad jag kan för att inte flyga vilse... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

QuoteBehöver ni servrar/nätverk eller någon som drar i LOMAC så hojta till.

Jag vet inte om Swebeast ligger steget före men det hade varit kanon om någon tog tag även i LOMAC och skaffade lite bra co-op uppdrag och var uppdaterad på vade som gäller i patchningväg osv. Tänkte själv försöka skaka fram några OFP uppdrag tills dess.

Det lär bli mycket att stå i, jag vill joina i F4/LOMAC/IL2/LB2/OFP men frågan om jag inte måste välja några av dem pga tidsbrist ;-)

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<