News:

No significant change

Main Menu

Nytt LAN i Halmstad

Started by Swebeast, February 12, 2004, 22:50:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Fan, det är nästan så att man skulle ta tåget upp till Stockholm bara för att få flyga ner med dig Magnus! :)

Lupson:\>> Fraktar du ner mina prylar till Halmstad? :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

ctrl/Horizon>Jag är lite seg efter att ha läst studentlitteratur hela natten, men det är alltså 1040 kr (Om vi blir 3) för resan till halmstad och hem plus alternativt om man vill 300 kr för att flyga nere i halmstad?

1000 kr är mkt pengar för en man i min position, ska fundera, men som det ser ut nu är det ju iallafall 2 intresserade än så länge, Horizon och Andreas?
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Horizon

Haha, nä jag skojade mest. Det kanske inte framgick i brist på lämpliga avatarer... :p

Mr Jim

Andreas>Kolla in http://www.ybuss.se , det är dom jag funderar på att ta, 240 kr ner till Stockholm från Umeå, sen flyga med herr Magnus/Ctrl. Man får rätt mkt läsning gjord på den där bussen, är man elak kan man ju alltid ta med sig enbart studentlitteratur.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Andreas

Låter bra. När ska man vara på plats i/runt Sthml och när kommer vi tillbaka?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

Kvällen innan blir nog det bästa med tanke på take off-tiden dagen efter.

Kan iofs vara ledig dagen efter och åka upp då så slipper man känna sig stressad!
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Swebeast

Jag hör att HotShot sitter och mixtrar med en Falcon4+BMS konfiguration som han tänker bränna på en DVD (!?) till LAN:et....

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

Jag tycker att vi går på Magnus/Bax version (no offence Eddie) ... De har ju jobbat med det där ett tag nu. :)