News:

No significant change

Main Menu

Nytt LAN i Halmstad

Started by Swebeast, February 12, 2004, 22:50:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RedOne/ zalzam

Killen som flög Swebeast helli var 4 på SM för RC-HKP, villken tur att den är hel  :D :p :D :D :D
------------------------

Lasse Sandberg

Swebeast

Hrmpf, flög faktiskt själv idag...och den är fortfarande hel :p ;) :p

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Obizzz

300 spänn för en tur är ok med mig också!
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

Gött, då behöver vi bara en till (eller fyra, ni avgör ;) ) så kan vi åka flygetyg med ctrl! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Swebeast: Det svåraste är att våga lyfta på den.Det ser så väldigt vingligt ut i början. =)
Mvh  - Stefan -

Mr Jim

ctrl>Hmm jag kommer befinna mig i östhammar nära Uppsala och då blir det ju inte så farligt att transportera mig till ditt flyg. Det kan finnas ekonomiska möjligheter för mig då jag börjat jobba extra inom socialtjänsten. Finns det plats kvar och gäller 300 kr hugget i sten? Isåfall kanske vi borde plita ner en egen liten post för oss som ska flyga/ koordination innan och hur man ska fysiskt ta sig till kärran din. Hur mkt stuff kan man ta med sig så kärran lyfter? Själv väger man ju stabila 100 pannor så man vet ju aldrig.

Dock kan det bli problem för min del att frakta med nån form av dator, iofs är jag så djävla sugen på allt smått och gott som folk säkert har med sig, kanske man kan ta med sig ett gäng CDR/DVDR skivor? Kanske bara själva datorn om man kan låna skärm?

Bara att träffa alla och grilla vore ju en höjdare, med namnlappar och hela skiten :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Horizon

QuoteOriginally posted by Mr Jim

ctrl>Hmm jag kommer befinna mig i östhammar nära Uppsala och då blir det ju inte så farligt att transportera mig till ditt flyg. Det kan finnas ekonomiska möjligheter för mig då jag börjat jobba extra inom socialtjänsten. Finns det plats kvar och gäller 300 kr hugget i sten?

Läs ctrl's post igen, Jim. 300 kronor är för att få flyga en 45-minuters rundtur nere i Halmstad (om man är tre betalande). ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

Jag är intresserad Ctrl! Ska bara fila lite på hur jag ska ta mig söderut och tillbaka.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO