News:

No significant change

Main Menu

Snabbare site

Started by ft, April 12, 2002, 21:40:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ft


Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Fluff

Tackar,

Försökte dra hem den från ubisofts siter men fick hastigheter i modemklass (4-5 k/s). Drog ovetandes hem den ryska versionen dock från en rysk site och fick 400-500 k/s. Tyvärr gick det inte så bra att köra den :) fick CTD direkt. Jaja nog med snösnack nu är det dags att provflyga :D

/fluff
Odi profanum vulgus, et arceo

Weas

Tala genast om detta för mig!
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Newsoft

Det blev ju nästan ett helt nytt spel. Gillar F-4an starkt, annars är de mest kuriosaplan, men de är klart charmiga. P 11an hinner knappt ifatt en Stuka. :D   En av de bästa förändringarna är att "the dots" är borta. Nu tonar planen in långsamt på avstånd. Bra mycket svårare att upptäcka. En annan detalj jag noterade är att det verkar vara glesare mellan spårljusen på 20mm kanonerna. Ser bra mycket mer realistiskt ut.

Det bästa blev just ännu bättre. :)

[KFD]Killahead

en del grejjer bara.....:
1: Man hamnar ganska lätt på minuspoäng. Om du t.ex. råkar köra in i nån stackare på runway så är ditt straff genast -400p.

2: Jag blev just kickad från min polares server av nån anledning, detta går väl att ställa in men det ska ju vara en fuskavkännare som gör att man blir autokickad om man fuskar, och jag fuskade ju inte.......fan vet vad som hände.

3: En bra grej är det nya poängsystemet även om det kan vara bra elakt ibland. Säg att du har jagat nån hur länge som helst och till slut får ner honom.....när du sedan landar och råkar bromsa bara liiiite för mycket o hamnar på taket, levande, då är din belöning 10p.....i stället för 100p. Man blir ganska förbannad.....

Men men, i det stora hela, bra jävla skit!
Det Polska planet är skittufft!

fler kommentarer.....?
"We come together like hell and damnation"
KFD homepage: http://kfd.crash.to

Jotte

*Tar fram den retsamma minen på ansiktet*
Du, Killahead......  Angående punkt 1 & 3....... Det är en flygsim du flyger.... inte Arkanoid...... :D :p :)

Skämt å sido så det där med autokickningen går ju som du säkert vet att reglera. (read me filen)
Men kanske var det så att din kompis kickade dig för att retas.... :D

[KFD]Killahead

#6
Jotte.......
Det har ju blivit betydligt svårare att ta 100/110p, förut kunde man ju åka iväg från allt o alla o baila ånstans i öknen, nu måste man landa i sin egen bas för att få 100/110p. Jag tycker personligen att det är bättre men det gör ju att man får färre poäng eftersom det tar längre tid och är inte landingen perfekt, dvs hamnar du på taket så får du bara 10/11p.......och "telefragar" man då nån på runway eller nån respawnar precis framför när man har fart o krashar in i honom så får man -400p.

Jag tycker det är kul med poäng, speciellt nu, för nu ser man verkligen vilka som kan flyga ordentligt, de som får 100/110p varje gång, de landar verkligen i sin egen bas. Får man 10/11p har man väl blivit nerskjuten elller krashat vilket är helt ok....men men får man 50/70p ca så har man ju bailat och det straffas man för. Bra grejjer alltihop, jag hade inte en enda gång där poängenräkningen blev fel och jag körde väl en 3-4 timmar o hade väl ett 20-tal kills.

Jag förstår att det kanske ser lite poängfixerat ut men nu värdesätter man 100/110p mer än förut.

Angående att jag blev kickad ska jag nog ta ett snack med min polare,,,,,,hehe.

PS. Arkanoid var ett jävligt kul spel så visa respekt.....
"We come together like hell and damnation"
KFD homepage: http://kfd.crash.to

Mr Jim

RESPEKT ;)

Här sitter jag utan dator och vill bara spela..argh
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com