News:

No significant change

Main Menu

Vilken verision (land)

Started by JonasLundh, January 09, 2004, 11:17:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

JonasLundh

Hej.
Är bosatt i Warszawa...vilket iofs är trevligt vad det gäller priser på programvara, men har en brist då man översätter precis alla spel man kan... :(
Har hittat Lo-Mac  i affärerna men inte lyckats klura ut om det är US/Engelsk eller någon "lokaliserad" utgåva av det hela. Någon klok som vet antingen vart man kan kolla det (glöm folket i affärerna) eller om kartongen har någon snitsig landskod någonstans.

Jonas
Jonas

Mr Jim

Hej Jonas! Det enda jag vet är att i sjävla spelet så tittar man på färgen på Lock On symbolen, blå och uhm grått så är det US tror jag och silver UK. Står även på infon om 1.01 patchen, vet dock inte hur man ser på själva kartongen, skulle gissa på UK? Trakdah kan veta kanske.

Välkommen på forumet btw, har inte sett dig förut. Pluggar du i Waszawa eller kneg?
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

JonasLundh

Tackar, får hoppas på Mr. TD..han förefaller ju vara rätt insatt...

Mjoe, är väl seminy...har gluttat runt här länge, men eftersom jag saknat internet privat sen dryga året (så tycker man telia är långsamma...) så känns det föga meningsfullt att ge sig på sim-arenan allt för seriöst... Dock är det ljusa tider på tisdag, TPSA (Polens telia) har dyrt och heligt lovat mig att få nån form av DSL...wooohaaa! Här ska pangas och laddas ner patchar till FB och Flashpoint!! :)

Jag jobbar i Warszawa, svenskägt bolag.

Jonas
Jonas

TrakDah

Jonas,

Av Ubi utges US, UK, Tysk och Fransk
Dessutom ska det finnas en rysk version, fats vilka som är utgivare där vet jag inte. De har helt andra manualler osv, då Ubi inte alls är inblandade. Vi testare har inget med den versionen att göra så troligen kan den (i alla fall i framtiden) ha egna patchar o dyl.

/TD

Mr Jim

JonasLundh>Ah låter spännande att jobba i ett land så fyllt av hopp(hoppas man)och framtidstro! Vår man i Polen :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

JonasLundh

Aha, det borde innebära att om jag ser en UBI logga på fodralet så är det en engelskspråkig verision...tyska är s.a.s ingen hit här i Polen och franska..nej, så dumt kan det väl inte vara :)

Tack för hjälpen, här ska slösas 210 svenska! :D
Jonas

JonasLundh

@Mr Jim
Jovars, det är kul! Bra nattliv, kul folk (för det mesta, precis om överallt annars) och en _mycket_ trevlig prisnivå på det mesta... :p
Dessutom ser man lite ryska prylar, jobbar tio minuter från EPWA... MI 8 är poppis här nere...
Jonas

Mr Jim

JonasLundh>Oh, trevligt när det är billigt! Mi-8:orna är rätt mäktiga.
Hoppas du har mkt arbetskamrater där, kanske klurigt att lära känna nytt folk, iofs vet inte hur polackerna är om man jämför med oss stela svenskar, heh.