News:

No significant change

Main Menu

Vass flygning!

Started by TrakDah, January 08, 2004, 10:10:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Andreas

D uhar inte lust att skicka den på icq weas?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

TrakDah

Verkar som han övertraserat sin webbplats :)

Vi får dela den mellan varandra.
Så länge min dator är igång finns den på:
ftp://Su27:Video@trakdah.no-ip.org

/TD

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

TrakDah

Prova igen, den är där, men min dator måste vara på. Jag håller på att installera mitt nya gfxkort så några omstarter blir det ju.

Du kan använda vanligt FTP-prog om du hellre vill det. FTPn stöder Resume.
ftp trakdah.no-ip.org
id Su27
pw Video

Se till att din FTP-klient står i "PORT" och inte "PASV"eller "Passive", för det stöder inte min FTP-server.

Andreas

Obizzz

ohhh jävlar :)

bara o börja träna då ;)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Mr Jim

Om nån är intresserad så har jag rippat intro låten i top gun(Spelas i början av filmen och början av videon ovan), alltså top gun anthem utan gitarr men med massa radaroperatörsröster och lite flygljud och annat mysigt, mp3:a...ca 2.30 min :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Phlerp

Undra hur många omtagningar han gjort:D