News:

No significant change

Main Menu

Review @ Gamespy

Started by KeyCat, December 29, 2003, 22:44:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

Tycker iofs att betyget 2 av 5 kanske är lite i underkant men annars är det IMHO en ganska rättvis bedömning av LOMAC i nuvarande version (1.00). UBI kan ju alltid hoppas att de gör en ny review efter patchen...

http://www.gamespy.com/reviews/december03/lockonpc/

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

TrakDah

#1
Håller väl med det mesta utom hans blatanta fel :)

QuoteClick on the "Encyclopedia" to get a little intel before a mission, and you'll find that closing it takes you to the main menu rather than back to your briefing, forcing you to reload the mission you were about to fly
Fel... Man klickar på ett X mer i mitten av skämen. Det X han klickar på är Editorns X, och det finns där hela tiden

Finns några andra indikationer på att han inte gjort rätt, men som sagt: kan inte låta bli att hålla med i allt han säger.

Problemet är det han inte säger. Allt det LO faktiskt är riktigt bra på, och i många fall bäst.

Sen missar han det jag hatar mest med LO: AI:t :(

Obs också att han har en P4 2GHz med ti4200. Det vet vi/ni är minimum/gränsfall för LO :D

/TD

griffin

Suck. Och sen när lyckades folk på t.ex. Gamespy ge spel, i synnerhet "nischade" rättvisa? Det finns så förbannat mycket inkompetent folk som skriver reviews därute. Ibland är internet dåligt, vilken mupp som helst kan få en publik (läs Rudin...). Nåja, jag har inte läst just denna så jag skall väl inte skrävla på mycket men jag har egna erfarenheter...
snappahead