News:

No significant change

Main Menu

Hjälp!!!

Started by Streaker, April 08, 2002, 23:18:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fluff

#8
fick det här svaret när jag mejlade software-express

QuoteHej !

Jag hoppas ha fler kopior inne i nästa vecka.

Mvh

Software Express AB

Vad tror ni? Vågar man tro på det eller är det mer en förhoppning från deras sida i stil med "Visst det kan inte uteslutas att vi kanske kan få in ett ex inom de närmaste tre åren"

Måste säga att jag blir mer och mer sugen på att prova f4. Särskilt efter att ha kollat på bilderna från era LAN-träffar :) Kampanjsystemet verkar ju vara suveränt. Precis vad som saknats i de simulatorer jag kört hittills. Den enda som kommer i närheten verkar vara LB2.


/fluff
Odi profanum vulgus, et arceo

Horizon

Du är mer än välkommen Fluff. Vi är ett gäng galna aviatörer som tror oss kunna bemästra en virtuell F-16. När du fått fram ett eget exemplar av F4 är det bara att hänga på när vi kör online! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

RAY

Fluff!  Jag tror software express får in nya kopior, som sagt det e ju ett gäng personer som frågar efter den! :)

!r0n^D00M

Jag beställde F4 från Software Express för över två månader sedan (LOL! :D )...hade inte hört NÅGOT från dem förrän idag, då paketet kom på posten...hade nästan glömt av det helt hehe... :D  Har någon problem med att få tag på det skulle man väl alltid kunna skicka över det i .iso-format...? :-OO

Fluff

Lite känsligt kanske det där med iso-filer :). Kan ju inte direkt räkna mig själv till Guds bästa barn när det gäller piratkopiering men just när det gäller flygsimmar hjälps ju moralen lite på traven av att man sällan har någor att hämta i dom utan manual :P. Tror jag ger software express ett par veckor innan jag avfärdar de legala möjligheterna. Verkar ju dessutom lite hoppfullt att åtmintone någon fått ett ex därifrån nyligen.

Så tack för erbjudandet iron (om det nu var ett erbjudande :D) men jag tror jag avvaktar lite.

/fluff

ps. det är i sådana här lägen man är glad att man är i ett svenskt forum. I ett amerikanskt hade vi fått förberada oss på en >1000-posterstråd med indignerade, fradgetuggande moralpoliser som inbillar sig att just deras, gärna obscena, personangrepp kommer att omvända alla pirater. :)
Odi profanum vulgus, et arceo

!r0n^D00M

Rent moraliskt sett tycker inte jag att det är något fel med att piratkopiera en så gammal produkt. Allvarligt talat, vem i denna värld förlorar några pengar på det? :)

Weas

dom på software express? :D
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


!r0n^D00M

På Software Express kommer jag ALDRIG handla igen...2 Ã,½ månads väntetid...dessutom hörde dem inte av sig, så jag visste inte om beställningen hade kommit fram ens...LOL :D