News:

No significant change

Main Menu

Hjälp!!!

Started by Streaker, April 08, 2002, 23:18:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Streaker

Hej har precis köpt F4 och laddade hem SP2. Efter detta så fungerade inte knapp kommandona på tangentbordet. Nu undrar jag om någon vet hur jag ska göra för att de "riktiga" knapp kommandona ska fungera. Spelar med en hyfs dålig joystick och behöver därför alla knapparna på "bordet".

Grafiken blev dock väldigt mycket bättre med SP2. Innan hackade det men nu flyter det på hur bra som helst. Kör med fullt ös på alla objects m.m. Den tidigare versionen stöder tydligen inte mitt kort lika bra som SP2.
/ --Maui--

SledgeHammer

Hmm, "över" internet... Kul, då får vi se hur det ser ut. =)
Mvh  - Stefan -


Fluff

@streaker

Var fick du tag i f4 någonstans? Tänkte det kunde vara värt att ta en titt på falcon även om redan il2 tar alldeles för mycket tid :).  Här verkar ju finnas en mysig community att flyga med också :).

Vad är föresten de superpacks det talas om i falconvärlden? Är det nån form av patchar eller 3:e parts add-ons?




Odi profanum vulgus, et arceo

Fluff

85 meg låter ju inte så farligt. (skulle jag vilja ha hört mig själv säga för ett halvår sedan :D)

Enda problemet som återstår är alltså att hitta någon som säljer själva spelet. Vill helst undvika att köpa begagnat från ex.v. ebay även om man där kan få det löjligt billigt (såg att det gick ett ex idag för $8.75).
Ingen här som vill sälja sitt ex? :D Nähä trodde väl inte det.
 
Men som sagt, alla tips om var man kan köpa det mottages tacksamt.

/fluff
Odi profanum vulgus, et arceo

Weas

www.softwareexpress.se

dom borde ge oss lite provision på alla F4 ex som vi ghar sålt åt dom!!! :D
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Mas

#5
Salute!

Jag lägger mig i denna fråga angående Falcon 4.0 och kan meddela att softwareexpress har inga F4 och vad jag har hört av personalen så lär de inte få hem fler heller tyvärr.

Jag har själv försökt att hitta EAW där utan framgång och pratade senast förra veckan med dem.

Men Jag satte in en annons i Blocket och fick svar därifrån så det kan ju vara ett litet Tips. Jag har en Zip version av det om det kan vara till någon hjälp och det funkar fint.

Mas EAF_T

Andreas

Konstigt! Jag beställde F4 från software express för två veckor sedan och fick förra veckan ett mail där det stod:
"Hej !
Vi bekräftar härmed mottagandet av din e-mail order.
Mvh
Software Express AB"

Det nämns iaf inte på deras sida att det är slutsålt...
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

Fråga Jörgen (Jotte) om hur det går att beställa Falcon 4.0 från Software express...

Han beställde och fick samma mail som du fick Andreas. Sedan väntade han och väntade och väntade...

Sedan ringde han upp dem och då sa de att de inte hade F4 i lager och att de inte visste när de skulle få in det... typ... nåt sånt...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names