News:

No significant change

Main Menu

Vilka köper lomac?

Started by RAY, December 16, 2003, 16:25:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RAY

Jag gjorde det men e besviken!
8 plan o flyga e ju nice men när man sitter i cockpit så finns det inte mycket
o grejja med förutom upp i luften o trycka på 2 - 3 knappar o fire :-/

En del kanske gillar det men jag undrar vilka?

Här kommer en snabbis av vad jag gillar o varför:
Mitt första sim va LB1, behövs det sägas mer ?
Andra va LB2,  --"--
sen testa jag lite crap hit o dit o la ner sim hobbyn ett tag!
Janes FA-18
Falcon4

Skummt att jag börja med FA-18 innan F-16 va ? :)
Sedan har jag testa allt inom flyg sim vad jag vet ? (orkar inte skriva hela listan)

Vad jag vill säga med detta "gnäll" post e att varför görs det inte några nya study sim ?
Säljer dåligt ?  men sätt då högre pris!!  Jag betalar gärna mer om jag får det falcon4 skulle va men oxå är med hjälp av lite inbitna personer eller som Janes F/A-18.

Exuse me att jag gnäller på lomac, men tror inte den kommer ge mig mycket som det ser ut nu....  såga såga såga  

:-Z

Clark

Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Obizzz

har redan köpt, vi får väl se vad som händer men jag är rätt hoppfull det har potential. Inget nytt falcon men ett bra komplement.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Mr Jim

BEQ>Bra betyg från en riktig stridspilot! :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

khalifa330

Jag köpte det och jag tycker att spelet är bra för en som vill ha hyfsad realism men inte orkar sätta mig in i Falcon SP4 o dylikt.

Eftersom jag är obotlig OSTALGIKER så är detta spelet för mig. (MIG-29, SU-27, SU-33 SU-25):D

Fick precis hem den enhancade manualen och jag såg att dem hade namngivit alla betatestare, det var trevligt att se ditt namn TD! (om du läser detta.)

Angående online flygningen så tycker jag att det fungerar ganska bra med hyperlobby. Jag och sonnenflieger har testat COOP missions och det verkar också att fungera bra.

Men å andra sidan så flyger vi endast " FISK-rote" uppdrag typ: Roten P22 okänt flygföretag 10km NV Gotska Sandön.:D

Det är ganska varierande kvalitet på de som flyger LOMAC online i Hyperlobby måste jag säga, en del "hubbar" är fulla av Kalle-Anka flygning som jag och sonneflieger fann mycket underhållande.

Vi är inte lika avancerade (DEEP SEAD osv) som ni andra veterans från Falcon familjen här. Men det skulle vara väldigt intressant att göra studiebesök när ni träffas för nästa LAN, jag tror att man skulle lära sig ett och annat då.

Jag avslutar med lite screenshots från min flygning härom kvällen:

Det Syriska Flygvapnets Luftförsvarscentral i Deir AzzorÃ,´s Bergrum utanför Damaskus har upptäckt ett okänt flygföretag, som startat från Flygbasen Ramat David sydväst om de Ockuperade Golan Höjderna.

Radarjaktledaren ger startorder till en MIG-29A (izdeliye 9.12B) för att identifiera och eventuellt avisa med alla tillgängliga medel.

OT som vanligt.:D

Fly Low, Hit Hard!

Mr Jim

khalifa330>Schyssta skins du kör med och schysst scenario, skrattar lite för mig själv när jag ser de israeliska F-15 planen ;)

Politik kan existera överallt även i datorspel, hellre i datorspel iofs än i verkligheten.

God jul gubbar! Känner ångesten.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

khalifa330

"Politik kan existera överallt även i datorspel, hellre i datorspel iofs än i verkligheten."

ja tex här: AIR TO GROUND

Det handlar om att skapa en inlevelse i spelet annars är det ju tråkigt:-Z

God Jul.
Fly Low, Hit Hard!

Mr Jim

Cat är iofs en djävla intressant karaktär :)
Gillar hennes citat på simhqs forum. Tror nog hon knäcker mig på att dricka bärs.