News:

No significant change

Main Menu

Gratta på födelsedagar!

Started by Mr Jim, December 14, 2003, 12:10:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

griffin

Grattis som fan! Jag säger som jag brukar... fått nåt skoj? Fått nåt skoj! :D :D
snappahead

Rivvern_

Gratulerer!! Kommer inte på att säga så mycket mer... Keep posting man!

Clark

Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

F16_Filur

Öh... ha den äran! Fått nån ny häftig kylfläns? :)

Dubble0zero

Och grattis till Baloo också...
Nästan så att nån skulle dra igång en nosig fest när alla fyller år... :)
...000... =)

Horizon

Haha, tack som fan alla! :)

Jotte:\> Vattenpolomössan sitter på huvudet. :D

Jens:\> Japp, jag fick en DVD med Dirty Sanchez precis som jag önskade mig härom kvällen när jag och Linda låg på sängen och höll på att skratta ihjäl oss åt deras galna upptåg med kaktusarna. :D Fick även en Craft-väst med windstopper på framsidan och fleece bak. Kanon när jag cyklar till skolan under hösten/våren. Till sist fick jag ett par fina Salomonskor med GoreTex-foder. Jäkligt sköna! Idag fredag ska jag få tårta. :)

Filur:\> Nä fan, datorpryttlar får man köpa själv i det här hemmet. Jag får bara bra-att-ha-saker av hustrun. Men det skulle allt vara kul med en sån där heatpipe-sak bara för att testa om den klår min Alpha. :)

River:\> You bet. ;)

Passar även på att gratulera Baloo till att ha uppnått den aktningsvärda åldern av (cirka) 10950 dagar. Ses i eftermiddag mannen! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

Nu är det tätt mellan gångerna.

Grattis på dä, Baloo!
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

F16_Filur

Grattis Baloo... se till att du plockar.. dom utan besvär! ;)