News:

No significant change

Main Menu

Gratta på födelsedagar!

Started by Mr Jim, December 14, 2003, 12:10:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dubble0zero

...000... =)

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Magnus

Tack ska ni ha! nu är det bara att börja nedräkningen mot den stora 3-0 dagen.

Obizzz

Hmm griffin tycker du frågar "fått nåt skoj" rätt ofta men jag gjorde en sökning och fick bara 7 poster.. :D
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Magnus

Ju äldre man blir desto mindre skojj får man i present tycker jag. Eller så är det att när man var mindre uppskaddade man saker mer än nu då man kan gå ner och köpa det själv.

Fick bland annat ett par solglasögon..  riktgit bra present dock då jag behövde det. Nu plötsligt slipper jag sitta och kisa och leta efter banan då jag ska landa i motsol ;)

Jotte

Grattulerar..eller beklagar... hur du nu vill ha det :p :D

Jo visst förlorar födelsedagar och Jul sin forna glans ju äldre man blir... men för min del uppvägs det av att se barnens ögon tindra när de öppnar sina presenter. Det är annorlunda men inte direkt sämre. :)
Nä nu tror jag bestämt jag sitter här och blir nostalgisk på min ära! Kanske jag har blivit en gnutta vuxen.... näääh, no chance, 18 till I die! :D

Horizon

Grattis SweBeast! Som födelsedagspresent får du ett besök av mig på nästa LAN. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Dubble0zero

Ja, grattis... du får samma sak av mig... ;)
...000... =)