News:

No significant change

Main Menu

Gratta på födelsedagar!

Started by Mr Jim, December 14, 2003, 12:10:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TrakDah

Happy Valentine Weas och Griffin

Betyder detta att det var ett år sen vi var på Gripenbesök? :)

/TD

Obizzz

Japp, jag missade nämligen svenska rallyt förra året pga det besöket men jag var där i helgen.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

Tackar tackar :D

Grattis Weas, din gamle räv... :p Jag är född elvanåt på kvällen så jag är antagligen mycket yngre än dig, säkert flera timmar? :D

Ja, ett år går snabbt... och vi har ju alla olika sätt att minnas bakåt... rallyn eller andra livsagörande ögonblick
:)

Något presentregn har jag inte sett röken av, bara massa snö. Jag har väl helt enkelt varit för elak i år. Men dan är inte slut än, det finns chans till bättring...
snappahead

ft

Presenterna kanske var i snön? Ut och gräv! :p

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Weas

#172
Wihoo! Grattis till mig från er alla :-D
o lite till Jens med, Tack för uppmärksamheten. Gamle räv? :D

31, o inte lär man bli yngre heller. :-D Jag firar med semester, eller ja, jag var på jobbet ändå, fast idag var jag kung, intgen kunde säga åt mig vad jag skulle göra o inte! :-) Jag åkte dit med bilen för att pilla lite på den, laga rost o sånt kul!

Just det ja... Hmm, ärligt talat tror jag jag är född 23:40, alternativt 00:20. SÅ chansen finns fortfarande att jag är ynre, så det så!
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


griffin

Hehe, ok. Då lämnar vi det mysteriet olöst då, för allas bekvämlighet! :D

Själv hade jag en enligt min son förträffligt festlig födelsedagsmiddag.... han ÄLSKAR makaroner med ketchup nämligen. Vi tar det festliga *efter* maten istället...

Fick en finfin födelsedagspresent av familjen, en sparbössa med massor med pengar... bidrag till det jag önskar mig mest just nu, en platt skärm. Med tanke på att vi lever på 1xCSN + 1xAkassa så var det oerhört generöst tilltaget :)

Annars har dagen varit lugn, suttit och spelat HL2 istället för att städa, skall inte klaga.
snappahead

TrakDah

Yey

1a gången jag är först med att gratta.

Grattis "Feet" :-D

/TD

griffin

Ja, grattis grattis! Fått nåt kul? :D
snappahead