News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 08, 2003, 08:46:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Oden

Mer Su25 KeyCat!
Jag har mot mina principer kört igång TS3 då bittre supra sa att han skulle döda ner ts2 servern i sophinken, finns där spelandes ArmA2/Berzerk förnärvarande.

Oden

Har byggt en liten 4-manna introduktions nivå för Su25 som jag hostar igen runt 19-20 tiden för mig och Julvört - alla andra är välkomna att ansluta och lära sig denna manuella maskin närhelst andan faller på.

Enkelt till obefintligt motstånd vid tre olika brytpunkter så man lär sig navigera.

Vi kommer finnas på ts.anrop.se (ts2).

Nu blir det lasagne.

KeyCat

Synd jag missade... fastnade i ArmA II igår men kanske blir en sväng ikväll när mörkret faller...

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Oden

5 man på TS3, välkomna att flyga med oss.

KeyCat

Ligger på TS 2 (yllestrumpan.se) till och från under dagen om någon är på för lite A-10 flygning.

/KC

Salsam

Jag och Far min har precis köpt och installerat LockOn FC2 och är sugna på att köra lite över nätet ikväll... skulle vara najs om någon som är lite kunnig kan guida oss genom alla knappar - det är ett nytt spel för oss och vi är helt gröna, men sugna på att vara med och lira lite kvällar framöver.

KeyCat

Kanske är på för en sväng med A-10:an senare, ligger på TS2 servern  (yllestrumpan.se) isåfall...

/KC

KeyCat

Ligger på TS 2 (yllestrumpan.se) en stund framöver...

/KC