News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 08, 2003, 08:46:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Horizon

Någon har tappat en fena och en stabilisator eller vad det heter. :)

Ja ft, det måsta du göra. Har du Lock On så köper du lämpligtvis Flaming Cliffs från onlineshoppen här:

http://lockon.co.uk/index.php?end_pos=135&scr=products&lang=en

Jag köpte från dem och det fungerade finfint.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Vill ha mer! Kanske ännu ett försök med JC's uppdrag så att vi får det rätt från början till slut? Som det var sista gången igår gick allt bra utom egress då Rivern hamnade för långt bak och Horizonten "went ballistic". :D

Måste säga att jag rådiggar ryssflygetygen. Mig-29 och Su-27 har en användarvänlighet som jag gillar. Visst, jänkarna har gjort så gott de kan, men ryssens hjälpmedel och presentation är riktigt bra. Su-25'an är förvisso ett litet kapitel för sig själv men det är kul när flygplanet ställer lite krav på en. :)

Rivvern_

Ganska så trevligt att flyga gripen i Lock On. Vore häftigt om det fungerade multiplayer.
Jag kör Crimean Air Wars modden (aka CAW) + Gripen planet som finns till CAW.

Justin Case

Jag ska fixa det där oxå så kan vi testa ikväll om du inte ska amma!

Horizon

Gripenmodellen ser inte riktig ut från bakkant av vingen och bakåt. Något som inte stämmer... hmm. Kan dock tänka mig att lägga in den modden och testa.

Lupson

Hur pass realistisk är Gripenmoden? Är det enbart en 3D-modell, eller är den flygbar med egen cockpit, flygmodell, radarprestanda, beväpningsalternativ?
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Rivvern_

3D-modellen är inte 100. Det är något som ser konstigt ut. Speciellt när den står på marken. Fel stuk liksom.
Cockpiten är från mig29. Viss beväpning verkar stämma. Radarprestanda är nog som Mig-29an.

Horizon

Jävl... irriterande fel. Slutade med att jag sköt ner både Rivern och JC. Jag skyller på dåliga Slammers och skit mitt i HUD'en så jag låste fel med boresight när JC strök med. :D