News:

No significant change

Main Menu

Lite funderingar...

Started by Clark, December 02, 2003, 17:08:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TrakDah

Fozz,

avseende AGM65:
Valid bug. Player should not be able to lock on to target with AGM-65 and then launch on target if the target exceeds 35-degree gimbal limit of seeker.

-Matt

Kommer att fixas i nån (!) patch. Inte de första för som sagt: du måste inte missbruka detta :)

/TD

SledgeHammer

Texturen går fortfarande inte att packa upp.
Mvh  - Stefan -

TrakDah

Nu då?

Vattentextur

/TD

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -

Mr Jim

Otroligt skojigt att brumma omkring i Su-25:an...väldigt "lätt" att lära sig och charmigt utbud av vapen. Blir nog MiG-29A och S sen *myser*
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

LeadHead

Angående markradar:

I alla tidigare versioner i Flanker-serien så har ju Su-27/33 haft en markradar med både kart/sjömåls och narrow search-moder. Är detta borta i LO-MAC?

TrakDah

Japp det är borta.

Su33 har ingen markradar på riktigt. Anledningen till att den hade det först var väl missinformation e dyl.
Sen, eftersom Flanker 2 inte är mer än Flanker 1.6 i egentlig mening så levde det felet vidare - men så var dess implementation bland det förskräckligaste jag sett! *ryyys*

Till LockOn har det alltid varit en fråga om att få det rätt, och detta är just rätt: av Flankrarna är det endast Su35 "Platipus" som har markradar (och besättning på 2+2 (med sovplatser för 2)) :)

/TD

PS: om du tänker efter så har inga av de flygbara planen markradar e dyl - sammanträffande?

F16_Filur

Errr.. du menar väl Su-34? ;)

Till LockOn har det alltid varit en fråga om att få det rätt, och detta är just rätt: av Flankrarna är det endast Su35 "Platipus" som har markradar (och besättning på 2+2 (med sovplatser för 2)) :)

/TD

PS: om du tänker efter så har inga av de flygbara planen markradar e dyl - sammanträffande?