News:

No significant change

Main Menu

Positiva indikationer

Started by KeyCat, November 15, 2003, 14:50:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

Börjar krypa fram mer information om multiplayer och de första indikationerna från betatestarna verkar ju positiva...

http://forums.ubi.com/messages/message_view-topic.asp?name=lomac_gd&id=ztbef

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

TrakDah

#1
Har inte testat MP alls.

Avseende NDA: Det är vissa delar som lyfts. Exakt vilka låter jag vara osagt men det kan inte vara svårt att gissa :)

Några testade Ubi.com häromdan och det funkade riktigt bra.

En sak har vi konstaterat med 100 % säkerhet: "The Russian missile modelling in Falcon SP3 has about 2x the range performance of real life."

Vi har en hel del sån här info att förlita oss på.

/TD

TrakDah

Du har inte hela bakgrunden, men dessa suddiga bilder visar långt mer än en första anblick kan få en att tro :)

De visar R60:ans R-värden vid en viss höjd. DET är guld värt, och långt mycket mer än nån info man nånsin får från amerikanskt håll, samt exakt hur mycket info som återges på MFD/HUD

Men som sagt, vi har haft en hel del material att förlita oss på. Så i de flesta fall vill i varje fall jag  påstå att om det skiljer mellan F4 och LO så har LO rätt :)

/TD

TrakDah


Horizon

Det enda som inte överdrivits när det gäller prestanda på ryska apparaturer är hur grymt starka deras reketmotorer för bärraketer är/var. Såg ett program på Discovery om detta för ett tag sedan. Tydligen är det så att den amerikanska Atlas-raketen numera använder sig av en helrysk motor.

Lockheed Martin var över i Ryssland och letade fram motorer som de bara hade hört rykten om. De hittade dem i malpåse i någon lagerlokal. De hade lagrats där eftersom sovjetiska staten ville förstöra dem när amerikanarna kom före till månen. Någon framsynt rysk forskare ville annorlunda och gömde dem. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Har också sett det programmet, grymt intressant!

En realismfight LOMAC kontra F4 SP3 ser jag fram emot!
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

BEQ

Har tyvärr inte hunnit testa LOMAC än förutom demot som fungerade så där för mig. Mitt intryck är att F4 inte överdrivit verkan av ryska vapen värst mycket, men dock de amerikanska. För övrigt behöver inte bilderna från Discovery visa verkligheten. I 39:an kan man t ex ställa in att "exportskjutgränser" ska visas istället för de skarpa och det är ju inte helt omöjligt att ryssarna har en liknande funktion, även om deras system ligger rätt långt efter.

Var hittar man fler såna bilder Trakdah? Alltid intressant med info om andra system. :)

/BEQ

khalifa330

#7
Vilka grymma vidcaps!

E re nån som har sett detta program visas på den Skandinaviska Discovery kanalen?
I så fall vad heter programmet, så man vet vad man ska leta efter i Tv Tablån?

P.s Schysst att fotrumet är uppe igen.
Fly Low, Hit Hard!