News:

No significant change

Main Menu

Planera ny Online

Started by Bax, November 03, 2003, 18:14:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Bax

Har kollat läget på "Grytet" dag 10.
Toksan är uppe på 50% och AWACS ser MiG21Ã,´or i området.
Det vore läge att köra en berömd "NoSigare" med två flighter, en A-A cover som går först samt en BLU strike.

Gissar att Lupson é sugen på lite A-A eftersom han inte var med sist då vi rensade skyn på SU27. Vi tog ett helt gäng sist - jag tror "Masa" gjorde ett grand slam på ett av våra fyra missions med 6 kills.
Det flöt på bra sist och vi lyckades köra 4 missions online på en kväll !

Jag skall försöka göra lite planering så kan vi väl börja kolla nått datum.
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Lupson

Joo, lite Falcon funkar ju nån kväll framöver. Jag backar ju sällan på att få öva rektal uppföring av Slammers på de små rödingarna och deras bullrande flygmaskiner. (Moget...)
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Maverix

#2
Låter bra Bax, tänk att Söndagen är körd för mig när ni bestämmer dag, skulle vara kul o vara med.
BMS 0.94 eller MP EXEÃ,´n?

http://www.bonetweb.com/boban/

Maverix
;)

Bax

Kanon maverix - du har fått upp din sajt igen, kul !

Tänkte vi kunde radera Toksan från kartan nu på Lördag 8 Nov. - jag gör en mission plan !
Jag befinner mig i Sthlm men hoppas kunna ockupera brossans dator. Tänkte vi kanske kunde börja runt 18:00

När det gäller patchning så spelar det ingen roll för mig - jag upplevde ingen större skillnad med MP patchen faktiskt och jag har inte hunnit prova 0.97 än.
Det finns ju lite andra grejer vi kan prova seriöst tex alla kollar via TPtest hastigheten för dagen på våra uppkopplingar och sedan sätter vi server och klient bandbredd efter det.
Vi kan oxå prova nått alternativ som rogerwilco eller interna systemet för com.

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Maverix

Lördag låter bra, men jag vet inte riktigt när vi blir klara på 87Ã,´e, jag ska ha ett IRC möte för att komma igång med min träning. Skulle vara bra om vi skjuter flighten till kl 19.00.

Maverix

Bax

Ok Maverix trodde det var på Sön som du skulle på intervju.
Men det passar mig bra med 19:00 för jag har nämligen fått ett special uppdrag på jobbet på dagen som jag skall berätta om när vi möts i en inte så offentlig kanal som denna :D
Lupson: vad sägs Lörd 19:00 ? (Vi lovar du får gå i A-A flighten)
Vilka fler ? RedOne, Weezer, Masa, Assassin, Sledgehammer ???

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


weezer

HOTAB - Hands On Throttle And Beer

Bax

ToksanÃ,´s calling !!!

Planering klar, hittas under FalconSP3 och Online missions

http://bax.web1000.com

Obs det är en gratis sajt - inte alltid tillgänglig
Lördag 8 Nov 19:00 planerat

Maverix, Bax, Weezer och Lupson har visat intresse - om fler vill så kan vi planera in det oxå.

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW