News:

No significant change

Main Menu

Våran Hemsida

Started by Weas, February 11, 2002, 22:07:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Obizzz

*puh* det var mycket Lupson men jag tror jag lyckades få med allt :)

Ibland tittade jag på en del meningar och tänkte aah det där var ju mycket bättre, sen insåg jag att du inte hade ändrat dem hehe

Men det du hade ändrat såg korrekt ut. Det är inte helt lätt att formulera sig korrekt särskilt inte när man är trött.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Lupson

Kanon Obizzz!

Såg en grej bara - "Hittils har vår mesta aktivitet skett på...."

Hittills med två l.

/Språkfascisten Lupson
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

RAY

Tummen upp för hemsidan.. tycker den e hur läcker som helst

Rivvern_

Ja hemsidan är mycket snygg...

MEN.

Vi som nosigare är ju inte inne på den men för nykomlingar kan det ju vara bra infornation. Eftersom allt kretsar kring forumet borde man trycka på det.

Den har ju varit död länge men kan vi inte göra den till endast en presentation om NOSIG. Jag kan ju inte ett skit om att göra hemsidor. Och skriva kan jag inte som ni som är intelligenta och har kontorsjobb. ;) ;) ;)

Man kan ju göra presentationer om medlemmar och spelen vi spelar.. Som det är nu fast med text.

Nu blinkar det i lampan.. Dags att lyfta av bandet..

Mr Jim

RedRiver>Jo, hemsidan är fin men den måste fyllas med stuff också, men jag tänkte försöka ta tag i nån slags diskussion om detta på LAN:et..även diskussion om NOSIG:s framtida (låter stort, hehe) utveckling.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Obizzz

Ja det vore ju perfekt om du lyckas ta dig till lanet så vi kan snacka om lite sånt.
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

Lupson

Obizzz: Man kanske skulle programmera ett enkelt nyhetssystem så fler än bara Du kan lägga upp nyheter och artiklar?

Förutsatt att det finns SQL och .asp eller liknande löser jag ett enkelt sådant system på några timmar. Fast å andra sidan måste man kanske göra om annan struktur på sidan för att få till det hela bra.

Vad tror Ni? Finns det folk som kan vara intresserade av att skriva små nyheter på hemsidan?
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Obizzz

Det var den tanken griffin och jag hade från början men vi gjorde såhär sålänge.

Vill du hjälpa till med det så vore det perfekt, jag har klarar av enkla saker i asp men har inte gjort så mycket sen skolan.

Jag är egentligen mest intresserad av layout och design på sidan :)
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se