News:

No significant change

Main Menu

Våran Hemsida

Started by Weas, February 11, 2002, 22:07:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

Oroa dig inte för det MrJim jag gör ju det för att jag gillar nosig och har intresse av det här.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Mr Jim

Obizzz>Hehe, jag hoppas det, har suttit som jourhavande kompis och då får man höra endel ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

griffin

QuoteOriginally posted by Snajper

Attans otur att du skrev den i asp... Om du konverterar den till PHP4 så kan jag hosta den gratis...

Eller om någon har tid/ork att göra en NoSiG-Theme till PHPNuke ( http://www.phpnuke.org/index.php ) så går det också bra att jag hostar den.

Alltså, Postnuke som jag föreslog tidigare är ett liknande system men enligt de som kan (?) är postnuke både bättre och säkrare än phpnuke. Dessutom finns phpBB2 som modul till det så man kan få ett integererat forum.

Håller på att laborera med det för fullt, ni kommer få en liten testsida att tycka till om senare så ni får känn på vad jag pratar om.

Har lite dialog med Obizzz om detta, han håller ju på att fixa domän och allt och verkar ju vara fena på det visuella. Om det leder till nåt får vi se men jag leker lite vid sidan av så länge så kanske det finns nåt att ta ställning till sen.

mvh Jens
snappahead

Mr Jim

Griffin och Obizzz, ni borde då konversera om era planer med herr snajper också.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

griffin

Givetvis, men nu är detta bara på exprimentstadiet, i alla fall vad mig anbelangar. Det handlar om att testa och se om det finns ett bra alternativ att erbjuda.

Vi får se var det lider. Det handlar inte om nån hostile takeover ;)
snappahead

Obizzz

Hehe definitivt inte personligen försöker jag bara förbättra och utöka vår lilla grupp :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Weas

Jag är självklart oxå med o betalar, pm till mig när det är dags!
Nordic Simulator Group
www.nosig.se