News:

No significant change

Main Menu

Dags att prova TS 2 igen?

Started by JStar, September 16, 2003, 12:33:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

KeyCat

LOL, trodde väl att alla visste :D :D

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

JStar

QuoteOriginally posted by KeyCat


            LOL, trodde väl att alla visste :D :D

/Christer (a.k.a KeyCat)

Skulle du kunna lägga in den infon (också) i postningen som berättar om TS 1 servrarna?

/J

KeyCat

Visst kan jag göra det! Bara det inte orsakar förvirring så att några lägger sig på TS1 och några TS2 på måndagar för då är det bättre det inte står där :p

En fråga... Vid eventuellt framtida övergång till TS2 kan du/någon annan hosta en sekundär TS2 server 24/7? Det händer ibland att den primära går ner så vi har haft stor nytta av en sekundär server.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

JStar

QuoteOriginally posted by KeyCatVisst kan jag göra det! Bara det inte orsakar förvirring så att några lägger sig på TS1 och några TS2 på måndagar för då är det bättre det inte står där :p

En fråga... Vid eventuellt framtida övergång till TS2 kan du/någon annan hosta en sekundär TS2 server 24/7? Det händer ibland att den primära går ner så vi har haft stor nytta av en sekundär server.
Jag kan tyvärr inte hosta för jag har ingen dator igång 24/7. Kan den som har hand om den sekundeära TS 1-servern hosta TS 2 också?

/J

KeyCat

#20
Har redan kollat det och mest troligt inte. Han resonerar precis som jag "if it ain't broken don't fix it" ;)

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

JStar

QuoteOriginally posted by KeyCatHar redan kollat det och mest troligt inte. Han resonerar precis som jag "if it ain't broken don't fix it" ;)  
Vad? Han behöver ju inte ens röra TS 1:an. Den kan ju ligga kvar där den ligger. :p

/J

KeyCat

Det är hans åsikt och hans server så beslutet är upp till honom inte oss! Dessutom är hans hårdvara mycket begränsad.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

JStar

QuoteOriginally posted by KeyCat
Dessutom är hans hårdvara mycket begränsad.
Det skälet är betydligt mer lättköpt. :)

/J