News:

No significant change

Main Menu

Online kampanj

Started by Bax, September 14, 2003, 23:13:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Horizon

Tog mig en liten funderare idag och kom fram till att jag passar på Falcon denna gången.

Intresset för F4 har sjunkit lite för lågt på senaste tiden (som några av oss pratade om efter lanet i Halmstad) och jag känner att det inte är schysst att lova något och sedan inte hålla det.

Det finns (tyvärr?) ett par andra simulatorer som lockar mig mer än F4 just nu p.g.a. deras mer än utmärkta grafik/spelbarhet/enkelhet osv. vilket gör att F4 får stryka på foten.

Därför meddelar jag sådär lite kort att jag står över de närmaste flygningarna. Hoppas att ni inte kommer att sakna mig för mycket och jag förstår att Maverix nu måste sätta sig och fundera över vem han ska skjuta missiler på... :)

Jag finns såklart tillgänglig för Forgotten Battles och OFP när det vankas sånt, så det här är absolut inget farväl, bara ett litet ord om varför jag inte hänger med på F4 den närmaste tiden.

Tack för mig! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Maverix

Bax, jag skickade camp filerna till dig för ett tag sedan. Du menar att du inte fått dem? I så fall ge mig din nuvarande email adress så testar vi igen.

Horizon, lycka till med FB, kolla din 6Ã,´a lite då o då.....

Maverix
;)

Horizon

QuoteOriginally posted by Maverix

Horizon, lycka till med FB, kolla din 6Ã,´a lite då o då.....

Maverix
;)

Ja, det ska jag verkligen göra, speciellt när finnarna lurar mig med den gamla "en-betar-och-den-andre-smetar"-tekniken... Eller vad säger du, Baloo? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

RedOne/ zalzam

@BAX, nej jag har ingen sprad "save" från LAN;et på ESMT ;)  så jag har inget underlag för planing
------------------------

Lasse Sandberg

Maverix

OK, jag har nu lagt upp Grytet på min FTP:

http://www.bonetweb.com/boban/grytet9.zip

Maverix

Lycka till.

PS tips, Nord-Öst finns det ett HÄRLIGT industriområde med många High value targets, jag har själv gjort 3 st deep strikes där. Ett gäng med F111 & F15E har även varit där några vändor, ca 350 miles flygning med endas 1 st Centertank, det går om man skyndar långsamt.

Maverix
;)

Bax

Hehehe... tackar Boban !!

Skall planera för första gången - skall bli intressant !
Planerar för 4-ship.

Vilka é med ?
Assasin, Sledgehammer, RedOne - nån mer ?

Sön 5 Okt vid 20.00
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Bax

Såja... Två BARCAPS omgjorda till strike i med supporting F18.
Tog några mål i Nord-Ost med high value.
Har bara en sträcka som är röd - blev så när jag låste TOS till samma för bägge flighterna obs jag har släppt farten fri så att dom som startar en minut efter skall hinna upp, men endå en röd sträckning ?
Kommer med mer briefing .
Vem är med da ???
Hörru Horizonten - kräver inte ditt intellekt mer än slugger-sim :D
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


RedOne/ zalzam

Ligger på strax före kl 2000 :p
Vilken TS skall vi ligga på ??
------------------------

Lasse Sandberg