News:

No significant change

Main Menu

Demo

Started by TrakDah, August 16, 2003, 09:58:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

harry_swe

International Veterinary Behaviour (IVBM) Meeting

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

QuoteOriginally posted by Maverix

IVBM= 20030922

Maverix: är nyfiken på att höra ditt "första intryck"...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Maverix

KeyCat,

Jag måste säga att det hela ser otroligt snyggt ut och det hela flyter på väldigt bra. Har dock fått irriterande "frysningar" som släpper efter ca 10-15 sek!! Ingen aning om varför, fenomenet finns på båda mina datorer, så det bör inte vara datorrelaterat. Har startat ett litet krig och måste säga att för att sakna "dynamik" så känns Lomac 1000 ggr mer dynamisk än Falcon!
Som det hela ser ut nu så kommer nog Falcon att "damma" på hyllan, en trogen kamrat har gått i graven.

Detta är slutprodukten och jag tror att en patch bör fixa till frysningarna, :D :D

Maverix

"In my dreams" :D :D

KeyCat

Lite svårt att föra konversationer om vi skall snacka i gåtor men OK mitt svar blir...

YWYCFMN ;) :D

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Maverix

OK, vi lägger ner "project gåtfullt". ;)

Maverix

TrakDah

Måste kolla: Hur kommer det sig att du har LockOn?

Avseende frysningar: stäng av Heat Blur och sätt Visibility Range till "Medium" (High ger ingen fördel men mycket lägre fps)

/TD

Maverix

TrakDah, läs mellan raderna på mina senaste inlägg "In my dreams",  "vi lägger ner "project gåtfullt" osv osv ........... jag kan förstå att du är frågande. Skojade bara  med Horizon jag VISSTE han skulle nappa he he. :D :D

Kom igen nu TrakDah, Maila över Demot så jag kan lägga ut den på min ftp, tror det blir uppskattat av NOSIG medlemmarna

:D :D

Maverix