News:

No significant change

Main Menu

JAS Gripen för SP.....

Started by Jotte, March 23, 2002, 17:06:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Fozz

hehey!
http://forums.frugalsworld.com/vbb/showthread.php?s=e74ad9f664461f993f8f71314c3737dd&threadid=31875

Någon på Frugals forum är sugen på att göra en 39'a för Falcon.
Han kanske kan överta vårt projekt nu när det ser ut som vi inte kan slutföra det?
Alla generaliserar...


Horizon

Haha... ctrl, mannen som gör inlägg som inte har något med tråden att göra... :p
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

=)

Ja och då kanske jag kan hålla mig hemma så att det blir lite flyga av för en gångs skull... Hjälpte Jotte att komma igång igår, så man kan ju alltid hoppas på att han joinar på söndag. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

Min Gripen bok kom idag också. :)
Fin toalektyr. :D

zebra

Vad tror ni gubbar?
Går det att organisera oss för att "bygga" in Gripen i Falcon?  Ursäkta om jag säger "oss", eftersom jag själv inte skulle kunna tillföra något.

G2 Interactive borde finna intresse eftersom detta kan ge ytterligare fördelar mot deras konkurrenter. Att lägga till nya flyg-moduler typ som gjorts i "Operation Flashpoint" med "Resistance" är ju komersiellt intressant. Detta får fler flyg-freaks att tända på F4.
Att låta privatpersoner göra grov-görat för att sedan skörda frukterna är ju vad de gör med F4UT-gänget.

z.:p

Phlerp

Liten update angående min gripenmodell. Min dator vägrar starta, och jag har ingen backup av det enkla skälet att den andra disken som modellen fanns på har kraschat och jag känner inte riktigt för att lämna iväg den för recovery... Det blir en aningen dyrt, och så viktigt tycker jag inte att det är. Jag skall se om det går att få liv i min dator med ett nytt kraftagg men det är för tidigt att säga att det är det som är felet och man vet ju inte hur diskarna ser ut... ;(

I övrigt så blev vi "bara" tvåa i mobiltelefontävlingen på Gotland så det kanske blir lite tid till att flyga nu...

Obizzz

och ändå ser den lilla figuren under ditt namn så glad ut!
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Obizzz

till vänster om kanske det skulle vara vad är det för en filur förresten har noterat att baloo och fluff oxå har sådana...
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst