News:

No significant change

Main Menu

TrackIR - kan de va nå't?

Started by Viggo3, April 10, 2003, 23:13:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Mupp

Är det bara jag som ser att ni knullar på amerikanska eller är nåt ändrat sen ni skrev?

Tackar för kommentarerna, det blir tamefan en sån här för mig med! Men var beställer man?

TrakDah

#25
Softwareexpress
DGC
och några till, egentligen alla som har Ekab Distribution AB som leverantör.


/TD

Dubble0zero

#26
QuoteOriginally posted by Mupp


            Är det bara jag som ser att ni knullar på amerikanska eller är nåt ändrat sen ni skrev?

Tackar för kommentarerna, det blir tamefan en sån här för mig med! Men var beställer man?

Du kan ändra i de personliga intällningarna så att du tar bort censuren på forumet... ;)

Vart man beställer, ja det beror väl på om du vill beställa ifrån nätet, eller nånstanns i sverige...
Jag beställde min i från edimentional, men jag kan inte påstå att jag var helt nöjd med hanteringen av paketet, någon hade bara lämmnat det två hus ifrån mitt, som tur var så bor min morfar där, men det kunde ju ha varit någon elak granne som hade tjänat en slant. Det var väl iofs inte edimentionals fel, de använder budfirmor, så ansvaret ligger väl på de firmorna, men i alla fall...
Du kan ju beställa direkt ifrån naturalpoint också, det var samma pris sist jag kollade...
...000... =)

Viggo3

Det har försvunnit ett gäng inlägg i den här tråden, ser jag.
Verkar bitvis som om jag postar till mig själv...

Jag kommer inte ihåg vem som gjort inläggen, kanske var olika, eller är det någon medlems inlägg som plockats bort rakt över tråden? Vad pågår?

/V

Mupp

Ok tackar allihopa, jag får kolla runt lite i mellandagarna då.

Viggo3> Ja, det är inte bara den här tråden som är skum, jag har sett det på flera ställen när jag läst igenom bland dom senaste månadernas poster, är det nån som vet varför. Bugg?

Control87th

Det var bland annat ctrl som praktiskt visade vad han tyckte om de högtravande/okunniga/sätt i vad ni vill uttalandena om censur och anticensur mm.

Jag tog mig friheten att radera många av mina inlägg, pga av forumets tekniska uppbyggnad försvann även andras inlägg där jag var skapare av tråden.

:-/
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Mupp

Ok, fortsatt offT, nån som vill PMa och förklara vad det handlar om så man fattar nåt av trådarna i fråga?

OnT, vad var det för speditör som kom med din Dubble0zero? Och hur lång tid tog det? Det är ju lite lägre priser där än hos svenska åf verkar det.

Dubble0zero

Jag vet faktiskt inte vilken speditör som kom med det, men det tog nog ungefär en vecka...
...000... =)