News:

No significant change

Main Menu

Nästa LAN?

Started by Assassin, March 12, 2003, 10:56:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Bax

Assassin: tidig avgång imorrn - 08.00 !
Jag ringer dig i kväll så vi bestämmer hundra - jag har försökt PMÃ,´a dig men BB verkar vara strulig förnärvarande och jag får inte iväg några meddelanden.
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


RedOne/ zalzam

Ctrl: Kör du bil till Halmstad eller skall du bli hämtad med RÄDDNINGSBIL :p
------------------------

Lasse Sandberg

RedOne/ zalzam

ctrl: du kan ringa fram till 2400 idag. Jag passar från 0700 på mobilen (den står på hela natten ):-Z  
Jag är upp på FMHS ca 0800
Kör försiktigt så ni kommer fram:)
------------------------

Lasse Sandberg

Maverix

Fan , jag fick skriva pass wofded flera gdanger, jag maste fått lite for mycket visky i kroppen, hoppas jag tar mig upp i mogon............... kommer nog att bli svort att hålla nollan på LAnet............. god nattt pughhhhh.


Elvis is the King..........::D :D ;) ;) :p :p :-/ :-/ :-OO :-Z :-Z :-Z :-Z

Mafarix

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

RedOne/ zalzam

Första flygningen klar

Vi VINNER :D
------------------------

Lasse Sandberg

Swebeast

Suck...jag fick lite tid över igår och hälsade på NOSIG-gänget på jobbet...jag blev inte ett dugg avundsjuk och intresserad av att vara med ( nu blev tungan svart :D ). Jag tog lite bilder och de hittar ni här

Kan meddela att vårbalen på Hotell Tylösand var mycket givande och jag ser fram emot examen vecka 25. Lite smolk i bägaren just nu är att man har bestämt sig att omgalonera flygvapnet vilket innebär att kaptens grad fortsättningsvis är två streck (mot tidigare tre). Lite surt efter 1 års studier men som sagt det är inte i strecken kompetensen ligger....

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

Argh, det suger att jag inte är med den här gången... :-(
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names