News:

No significant change

Main Menu

Nästa LAN?

Started by Assassin, March 12, 2003, 10:56:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Maverix


1. Standarden påverkas inte av Ayes Cockpit.

2. Angående Helsingborgs Campaignen så  ligger vi på Dag 6 kl 18.30 & jag har denna save.

3. Som läget ser ut nu så kan jag medverka på LANÃ,´et. Kan bidra med både Falcon server,Teamspeak server och en 24 portas 10/100 switch.


Maverix


Bax

Vi borde styra upp lite - det är bara två veckor dit !!:D

RedOne: kan du göra nått dokument med lite praktisk info typ färdbeskrivning och vad man måste ta med för överlevnad.

En lista över intresserade och utrustning som kan tas med.
Maverix har ju servrar och eftersom dessa är beprövade och intrimmade så tycker iallafall jag att vi kör med dom.

Maverix: Jag kan inte hitta din sajt på nätet längre ? har du ny adress - jag tänkte om du kunde lägga ut kampanj filerna så kunde nån av oss kolla upp status och komma med strategi förslag - gärna då innan LAN så alla har klart för sig vad vi försöker åstakomma.

Ctrl: kul om du kommer med flyg, synd att jag inte har utcheckningsstatus annars har jag säkert 600 timmar i olika cessnor - dom går bra att både rolla och spinna med :D

mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Maverix

Jag har ingen hemsida mera Bax, det blev för dyrt.

Maverix

SledgeHammer

Återigen kolliderar KVÄK med andra saker. Lina (ja, hon har ett namn =) ) är iväg och kravallar de dagarna så jag får passa husdjuren.
Mvh  - Stefan -


SledgeHammer

Har försökt, katterna går det bra med men ingen verkar tycka om tanken att pyssla om våra ödlor. =)
Mvh  - Stefan -


SledgeHammer

Jovisst, men:

1. Jag har för mig att datorer och 70% rel. hum. inte passar ihop

2. Mina leguaner är blyga, väldigt reserverade när de träffar nytt folk. De är väl inte stora nog än, bara metern...

3. Det räcker väl med att svettas pga den lede fi. En temperaturgradient på 22-38 grader C i rummet är kanske i överkant.

4. Linas dabbagamer är bra på kurragömma. Finns det ett hål MÅSTE det utforskas. Sist resulterade det i att jag fick demontera sockelt till ett köksskåp.

5. Vi ska inte tala om vad de stackare som ska vara i dabbisarnas rum kommer att tycka angående att dela rum med en ökenödla som gillar värme. "Bake 'em" var kommentaren när någon nybörjare frågade en erfaren reptilnisse på något forum. Ojdå, glömde nästan, 60 grader C vill de ha på sin solplats... ;-)

=)
Mvh  - Stefan -


Horizon

De kan få bo i min burk då. Den håller en ganska hög temp under maxbelastning. Sen är det bara att montera i lite lysrör, så är saken biff... eller ska vi säga ödla... :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Ja, är det UV-B lysrör du monterar i så tror jag att de kommer att trivas =)

Bara de lär sig vad en fläkt är...
Mvh  - Stefan -