News:

No significant change

Main Menu

Andra F-16 spel..?

Started by Assassin, March 03, 2003, 13:22:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Assassin

Och som vanligt.."kanske inte rätt forums del men.."

Falcon 4.0 har ju som känt ett ganska högt krav på datorn man ska köra det på, men jag hade velat flyga F-16 på min bärbara P450 som oturligt nog bara har ett 2,5mb grafikkort intryckt i sig... så finns det några mindre bra F-16 simulatorer som går att köra med den prestandan min laptop har? Jag brukar spela F-22 Total Air War på den nu eftersom det går fint och tänkte prova på USAF också tills jag upptäckte att systemkraven där var ett 4Mb grafikkort. :-(

Man saknar ju sin F-16 när flickvännen spelar Diablo II på min stationära. :D
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Fozz

F16 Agressor finns ju också.
Ingen aning om hur systemkraven är bara, möjligt att det kräver ett bättre gfxkort.

Jag har faktist träffat ljudkillen som pysslade med ljudeffekter på den simmen, och han hade stora problem när han skulle isolera EBK ljudet från en riktig F16.
Så han tog ett ljud som påminde lite om det...En kvinna som skrek så in i helvete rakt i micken. :)
Alla generaliserar...

Assassin

Något skumt spel det där.. ;) hittar absolut INGA rescensioner om det, dock hävdar de på sin hemsida att detta är "den mest verklighetstrogna F-16 simulatorn någonsin"... modiga grabbar det, som vågar sätta upp sig emot Falcon 4.0's suveränitet. :D
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)