News:

No significant change

Main Menu

Grytet2003 fortsätter på nätet.

Started by Maverix, March 01, 2003, 17:02:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bax

jag avinstallerade TS1.5 innan och gjorde en clean TS2 RC2 installation ?
Är falcon servern uppe så kan jag ju prova anslutningen dit?
Bax
87th Stray Dogs VFW

Bax

Bax
87th Stray Dogs VFW

Weas

Nordic Simulator Group
www.nosig.se

Bax

Reflektioner över sön 9/3 !

Jag har ju varit borta ett tag ifrån online krigandet men fick mycket possitiva erfarenheter igår.
TS2 verkade leverera bättre ljud än jag minns - därimot fick jag kraftig Warp på min Flight leader då någon lämnade TS "player disconect". Förhoppningsvis kan ju detta åtgärdas om TS och Falcon går på olika servrar.
Dom gamla problemen med upprepande ljud och stuttering från tidigare TS verkade vara borta !
Anledningen att jag först inte kom in på TS var att jag skrev lösenordet med stor första bokstav. Vidare var man tvungen att skriva namnen på kanalerna exakt som där stod för att få keybindings att fungera.

Så, har TS2 RC2 blivit ny Nosig standard nu ?  :)

Naturligtvis kan ju förbättringarna oxå bero på bättre datorer och uppkopplingar det var ju trots allt ett år sen jag var med sist :D

Ctrl - jag har snackat med haverikommissionen, jag måste härmed släcka min cigarr under 200 fot :D
Bot och bättring utlovas.
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

SledgeHammer

Jag är med! =)

(va? har du inte upptäckt reparera-knappen tidigare? och du har ADSL...)  ;-)
Mvh  - Stefan -

Bax

Nu é det orättvist !

Sitter i sigtuna med min gamla dator och HOTAS, har all tid i världen och bredbandsbolaget har satt ett nätverksuttag i väggen men inget abbonemang :-X
Skall ringa och tjata på måndag !
Får jobba på min egna kampanj ikväll - mmmm.. man kanske skulle prova och koppla in sig i väggen iallafall, nån som vet om bredbandbolaget kör korskopplat eller straight in i väggen ?

mvh
Bax
Keep up the momentum
Bax
87th Stray Dogs VFW

Lupson

Det börjar rycka lite i min Falcon-tarm känner jag...dock så är jag totalt insnöad i SM-slutspelet i hockey just nu och Frölundas väg mot guldet, så tyvärr blir det inget flygande för mig ikväll. :( Hoppas på bot och bättring nästa vecka!

Kör hårt!
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

SledgeHammer

Planera in mig! Dyker in på TS ca 18.15

[edit] Öh ca 19.15 menar jag ju, virrpanna...[/edit]
Mvh  - Stefan -