News:

No significant change

Main Menu

ArmA/ArmA II nu?

Started by Horizon, January 18, 2003, 10:23:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dubble0zero

Om vi inte ska köra lite gammal hederlig COOP som omväxling...
Är det nån som har nått bra uppdrag?
Jag kan tänka mig att dra igång Tour of Duty igen, det var riktigt längesedan...
Men då måste vi bestämma det innan så att alla har addonsen...

Edit:
Föresten, när hade ni tänkt att spela, jag är nog inte hemma förens fram mot kvällen, jag ska hem till mina förälldrar över helgen...
Jag har inga direkta planer på när kommer tillbaka, men jag har ingen dator med OFP hemma hos mina förälldrar, så jag kan inte vara med förens jag är här igen...
Men men, annars är jag med nån annan gång... :)
...000... =)

Horizon

Hederlig gammal co-op är precis vad jag tänker på. Inget annat som jag måste sätta mig in i. Orkar inte hålla på och installera en massa addons. Jag är nöjd bara jag får spela ett av de medföljande uppdragen som kom med Resistance eller så. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Dubble0zero

Hehe... så krångligt är det inte att lägga in CTI, det handlar om en fil...
Men visst...
Jag kör gärna lite COOP, det var ett tag sedan... Om ni andra vill köra ett av orginaluppdragen så visst kan vi göra det...
Men, hur är det med NOSIG packet, där i fanns väl allt man behöver för Tour of duty?
Om du bara lägger in det så är det ju lungt sen, då har vi ju i alla fall fler uppdrag att välja på...

Edit:

Föresten, vi säger runt 1800 på TS i morgon kväll...
...000... =)

Horizon

Äh... lägga in och lägga in. Jag passar. Återgår till livselixiret EVE. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ctrl

Jag lirar gärna ikväll (Om vi kör coop med NOSIG-packet och vi blir minst 6 spelare)

Jag har inga nya missions men det var så länge sen jag lirade de jag har så det är nog ok ändå... ser att jag har uppdraget vi körde på förra LANet.

Vilka är på, 20:00 ?
Control
87th Stray Dogs VFW

Rivvern_

Jag är sugen på COOP.! Räkna med mig!

Anders R

20:00 blir för sent för mig då jag börjar 22:00. Gärna runt 18. Finns på TS då iaf.

Dubble0zero

Sorry grabbar...
Jag var iväg och köpte lite möbler, och det tog längre tid att sätta ihop de än jag förväntade mig..
Men men, vi får väl spela nån annan dag...
...000... =)