News:

No significant change

Main Menu

ArmA/ArmA II nu?

Started by Horizon, January 18, 2003, 10:23:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dubble0zero

Tur eller inte... kul var det... ;)
...000... =)

Jotte

KeyCat, tur hade inget med saken att göra det var rena rama skickligheten :D

Får väl hålla med dig ctrl om det där med omoddade standard missions men min största turn-off på dem är när de använder standard "west" soldater (Resistance är ok) för de ser så förbannat FJOLLIGA ut! Särskilt BlackOps (day) med sin förkrympta dåliga ursäkt till K-pot på skallen och enfärgade gardin för nunan. Jag H.A.T.A.R. dem *skratt*
Jag har definitvt blivit bortskämd av BAS soldaterna. :p :D

Shar

Usch vad bortskämda ni börjar låta... Så länge vapnet jag har i händerna säger pang så är jag nöjd. :D
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.

JStar

Ikväll (onsdag 24/9) vid kl 1900. Ta kontakt via ICQ, mail (micke@dsek.lth.se) eller här. Var beredda på att TS 2 kan komma att användas. ;)

/J

Bjoernen

Ja o Ctrl ska antagligen spela lite ofp nu torsdag andra oktober 03 =) kommer nog att börja vid kvart i nio. kom in på ts bara !:p
Kort lätt attack spade !

Bjoernen

hafg och ctrl tänkte lira ofp klockan 20:45 kom in på ts alltås torsdag den andra oktober 03
Kort lätt attack spade !

Jotte

Vore kul om vi kunde försöka testa nya BAS prylarna ikväll. De ger en lika god boost till Flashpoint som Resistance gjorde till original CWC. :)

Jotte

Ikväll 11/10  20.30, Ctrl och jag änkte lira lite Flashpoint. :) Några mer självmordskandidater?